11.11.2006. / subota

et...pa da vam se i ja javim....

pa ljudi moji....opet vam ja doađujem...nisam vam pisala posteve jer mi je sad kompjuter....ma....grrr.....neće se upalit...vjerojatno trojanac....al,danas ide na popravak po neznam već koji put....eto,pa vam se sada javljam s maminog leptopa i samo vam se javljam...
a vezano za blog....ma meni se to više niš ne da....tak mi je dojadio....nemam šta za napisat...neda mi se odgovarat na komentare...ma ništa....jel vi to možete vjerovat??
ja danas opet idem s sestrom,sestričnom i jednom frendicom van....hihihi...i to do kasnih noćnih sati....
a i malo sam prehlađena...kašljem,curi mi nos,i sva sa nikakva...a jadna ja....pa eto ljudi,,,pozdravljam vas do idućeg posta i ako mi se bude dalo odg ću vam na komentare...mah mah....wavemah

- 11:08 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.