06.11.2006. / ponedjeljak

Ah Pirovac,Pirovac...

Već mi nedostaje to malo selo kraj Šibenika. Tamo ljetujem svake godine. Dobro,ne baš svake,ali zadnje tri ili dvije godine tamo ljetujem,pa tako i ove,pa tako i sljedeće...Jedva čekam da se opet bacim u more,da osjetim miris mora,miris te prirode. Jedva čekam da se maknem iz grada... Da na zimu opet odem kod bake u selo,da se maknem od auta,od neog "smrada". Već mi ide na živce ovaj Zagreb. Ali ima i nešto dobro u Zg-u... Moje najbolje frendice i frendovi,sisterka,dečko,i komadi... (Ali muški komadi...Hehe)...Eto...Pirovac mi nedostaje,želim bar na tjedan dana otić s svojim voljenim i.... Ne znam što da vam kažem...Ali jednostavno mi Pirovac Nedostaje i moram hitno u Dalmaciju dole...mah wave

Image Hosted by ImageShack.us

- 06:47 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.