02.11.2006. / četvrtak

ajme...ne mogu na prste jedne ruke koliko dugo nisam pisala

ajoj ljudi moji...znate šta se meni zapravo dogodilo...meni su isključili internet od ponedjeljka;brijem. pa nisam mogla ići na internet...al sad je sve ok!!...nadam se da im više neće past na pamet da mi isključe internet....čovječe....pa pop***** sam....internet je meni sve (poslje mog dečka hihi)...
ugl... ja sam doma imala tulum za noć vještica i bilo je jednom riječju : ZAKON!!!!!! mislim meni je bilo odlično,a to su i drugi rekli...
a jučer su bili SISVETE i ja sam vidjela svog bivšeg.....šmjc...al zaboravimo to...sve ću vam opširnije poslje napisati,al sad nemogu jer moram sestrični instalirati simse!!!pozdrav svima i pusa!!!!! rofl

- 15:12 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.