travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (13)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (9)
Listopad 2006 (10)
Rujan 2006 (14)
Kolovoz 2006 (23)
Srpanj 2006 (14)
Lipanj 2006 (16)
Svibanj 2006 (29)
Travanj 2006 (36)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

OpIs MoG bl0gEKa

iFree Web Counter
Free Web Counter
KOLIKO VAS JE BILO OD 27.08.'06

"At this moment, there are 6 billion, 4 hundred, 70 million, 8 hundred, 18 thousand, 6 hundred, 71 people in the world.
...6 billion people in the world, 6 billion souls -- and sometimes… all you need is 1."
(Predobra rečenica iz NAJ serije na svijetu-Tree hill....''

MOJ MSN:
tena_1991@hotmail.com



Farook,ACC&Bes-Mi to volimo ;)))) jebena stvar




Target,Suicidal,Ayla & Burki-Furam obleku rmx



Neki & Mirza-Ako jednom nas upoznaš :)))



Farook-Bijeli ljiljan




Khan-Bez rukavica



Farook-ABC




BRC ft. Farook & City Life-Tko?




50 Cent feat. Ciara-Can't Leave 'Em Alone




Enrique Iglesias-Do you know(Ping pong song)




Enrique Iglesias feat. Lil' Wayne-Push





Daddy Yankee feat. Deevani-Mirame ;)




50 Cent feat. Lloyd Banks-Hands up ;)))



Shorty-Marija



Jojo-Coming for you



Ajde curo-neki ''Playmaker''...ne znam...tak se zove lik




Suicidal feat. Farook-Pogled



Adnan/Infinite-Zg sceni




Farook feat. Adnan/Infinite-Riječi nisu dovoljne



Kada metnem ti u pak




Saša Matić-Sve je na prodaju



Funky G feat. Juice-U tvojim kolima



Bojan Bijeli feat. Indy-Ekspresno



Jojo-Anything




Djogani-Kralj diskoteka(mix)


Snow Patrol-Chasing cars :((...šmrc




Hilary Duff-With love


Rihanna feat. J-Status-Roll it



Young Joc feat. 3LW(instrumental) (iz ''Step up'')


Samantha Jade-Step up(iz Step up-a)


Petey Pablo-Show me the money


Drew Sidora-Till the dawn(soundtrack iz Step up-a)



ACC feat.Bes-Petak navečer (JEEBEEENA STVAR)

acc_petak_navecer....


Justin Timberlake-What goes around,comes around...



Connect-Jeebena


Connect-Još jedan dan


Connect-Nebo



Connect-Brige ugasim pjesmom


Mase feat. Total-Tell me what you want


u ovom blogu bit će svega o meni;škola,dečki,starci,
frendovi i frendice......
Ovo će bit definitivno najzanimljiviji blog.Bit će tu nekaj i o Španskom-najboljem kvartu u Zagrebucerek!Pisat ću svoja mišljenja o nekim ljudima,svoje osjećaje,događaje....ma vidjet ćete.P.S.Komentirajte kaj god hoćete.I obavezno čitajte!wave



OBAVEZNO POSLUŠAJTE OVE PJESME...
Nicole Scherzinger feat. Avant-Lie about us

Chamillionaire feat. Krayzie Bone-Ridin dirty thumbup

Celine Dion-My heart will go on zaliven(šmrc....)

Pjesma iz Tree hilla thumbup Gavin Degraw-I don't wanna be

Bethany Joy Lenz(Haley James-Scott) & Tyler Hilton(Chris Keller)-When the stars go blue(pjesma iz najbolje serije na svijetu-Tree hill)

Brooke Hogan feat. Paul Wall-About us thumbup

Akon feat. Eminem-Smack that

Bethany Joy Lenz(Haley iz Tree hilla thumbup)-Halo

Lumidee feat. Tony Sunshine-She's like the wind

Nicole Scherzinger(iz Pussycat dolls cerek)-I'll be your love

Bow Wow feat. Chris Brown-Shortie like mine :)

Nickelback-Far away...

David Banner-Run (jeebena stvar) thumbup

Faith Hill-There you'll be

Ice Cube-Put your ass into it :)

Akon-Don't matter(predobra stvar :))

Dejan Matić-Niko i neko (cajka :D)

Beyonce feat Shakira-Beautiful liar cool

Ciara-Like a boy

Jojo feat. Bow Wow-Baby it's you

True Colors-Pjesma iz filma ''Save the last dance''

Nelly Furtado-Say it right

Nelly Furtado,Timbaland & Justin Timberlake-Give it to me


A lil' bit about ME

-Ja sam zelenooka brineta koja je visoka oko 165cm i teška oko 48kg....
-Iz Zagreba sam(ŠPANSKO-NAJBOLJI KVART NA SVIJETU thumbup)
-Zovem se Tena....a prezime vam neću reć....hehe...
-Imam 16 godina
-Idem u II.ekonomsku-2.b razred(najbolji razred na svijetuuuuuuuu....cerek
-LJubav...hm...da...cerek...promjenjivo
-Imam 2 psa:Zaru i Kyru(bernski planinski peseki :)
-OBOŽAVAM:50 Centa...Connect,Paula Walkera cerek
Channinga Tatuma(iz filma Step up)(a mišek mali,slatki...),Step up :))))))))
Infinite team(Farooka...lol...ma svi su zakon...)
itd...Antonelicu svoju :)sve Hip Hoperske stvari(većinom i hrvatske ali i strane)...ples,
životinje(NAJVIŠE PSE),DINAMO,ZAGREB,MOJE ŠPANSKO,my famlly,
,Cheerleading(navijačice)-da bar to postoji kod nas...rolleyes,sve svoje
frendove i frendice,sjajila(i svu šminku),Tree Hill(tu seriju
jednostavno O.B.O.Ž.A.V.A.M),shopping cerek,stranu muziku
,zgodne dečke nut....frendice i frendove iz škole i ostale frendice i frendove(da ne nabrajam.......)
film ''step up'' i sve druge super filmove...
svoje peseke,svoju best frendicu Antonelu kiss,nekog....cerek,male bebe-tak su sjatke kisscerek
LJETOcool i naravno svoj blogić i za kraj sve VAS cerek
MRZIM:tokio hotel(I'M SORRY,BUT I HATE THEM),učit...(hm...nemoram ni komentirat,kaj ne? smijeh),bahatost,umišljenost,kišu i ružno vrijeme,kad grmi i sijevaeek,kad je neko nevjeran,prijevaru,..................

................ i to je to wave


ILI/ILI
LJETO ILI ZIMA
Ljeto,ipak više volim sunce....cool
PAS ILI MAČKA
Pas,naravno...Ali volim i mačke
SLADAČ ILI ČOKOLADA
Kako kad;nekad saldač,nekad čokoladanjami
CRNOKOSI ILI PLAVOKOSI DEČKI
Ah....Možda malo više crnokosi,ali nije mi to sad najbitnije...Ma u biti,bilo koji
KOMEDIJA ILI HOROR
Komedija,ne volim baš hororce
DUGA VEZA ILI AVANTURA
Hm...kako kad...lol...ma može oboje ;)naughty
KNJIGA ILI FILM
Film...cool
TETOVAŽA ILI PIERCING
Tetovaža..piercin jedino u pupku(to si namjeravam stavit...)
MINICA ILI HLAČE
Hm...i jedno i drugo...thumbupnaughty
SMS ILI POZIV
Poruka...
NAJ-NAJ
FILM
John Tucker must die,Ona je najbolja(She's the man),STEP UP,
Bring it on:All or nothing,The Notebook,
Američka pita 5:Naked mile-ti su mi NAJBOLJI(ovi gore-najbolji)
a ovi su mi suuper:Trgovci II.,Bring it on,
thumbup(super film),Peh do daske,
Honey,Bandidas,The hot chick,....
Ma ima ih još jako puno...
SERIJA
Tree Hill-tu nema premišljanja thumbup
PJESMA
Do you know,Push(Enrique feat. Lil Wayne),
Pogled(Adnan & Suicidal),Bez rukavica,
DJ Sammy-heaven,
Bijeli ljiljan,Mi to volimo(ACC,Farook,Bes),
Riječi nisu dovoljne,BomChickaWahWah(Connect),
Hate that I love you,Hands up,
Zar je ovo život(Connect,Suicidal,DRC,Snif)
Umbrella,Roll it,Mirame,Can't Leave 'Em Alone
jooooj...jaaaakoooo ih je puuuunooooo
....itd
ima ih još jakoooo puno
I to se mjenja iz dana u dan smijeh
GRUPA
Infinite team i Connect(ZAAAKON)
HRANA
Hm...Pizza,čevapi....Pohana piletina,,,njami
PIĆE
Ledeni čaj i Sprite
NAJZGODNIJI FRAJER
Teško pitanje,,,a još teži odgovor
Paul Walker,Kaka,Chad Michael Murray,
James Lafferty(Nathan)Channing Tatum
Wentworth Miller
...i još puno njih
BOJA
Plava i roza
ŽIVOTINJA
Pas(naj-naj),pa onda tigar,delfin,čimpanza
PJEVAČ/PJEVAČICA
Pjevač-hm...i don't know..ima ih gro...
a pjevačica-Nicole iz PCD,Samantha Jade...
Rihanna,Beyonce,
GLUMAC/GLUMICA
Glumac-Paul Walker,Ryan Gosling,Chad Michael Murray,
Wentworth Miller,Channing Tatum,
Jesse Metcalffe,
;Glumica-Jessica Alba,
Eva Longoria,Rachel McAdams,Jenna Dewan(iz step up),Eva Mendes,
Sophia Bush,Lindsay Lohan...

Još malo o meni...u biti malo više.....he-he

Evo vam i moj mail da mi možete nekaj pisat ili poslat....kaj god hoćete:shpaolinka_1@net.hr

Najviše slušam(sad):Connect thumbup,Infinite team :)))))),=>njih
naaaaajviše...i još neke hrvatske repere...jeeebeeenoooo
najviše hrvatski i strani rap,r'n'b,hip hop,pop...itd
Nicole Scherzinger(iz PCD),
,Black eyed peas,Rihanna,50 Cent,Beyonce,Fergie
Neyo,Chris Brown,Nelly,Usher,P.Diddy,
.....i još
puno,puno toga
My family:moja seka(10 godina je starija od mene),mama,tata,peseki rofl....
Moje naj frendice:Antonela(best frendicaaaaaa=)))):),
Antonela(iz razreda),Tanja,
Matea,Ivana,Ivana(iz razreda),Antonija i Maja(isto curke iz razreda)
I ostale super frendice:,Andreja,
Anamarija,Darija,Adrijana,Valentina,Maja,Irena :D....
,Anamarija(iz razreda),Pa3sha,Matorićka,
Lejla,Tea,Marta,Mateja,Ida,Sanja,,Željka....
i tak...druga ekipica
i frendovi...ma ima ih...da ih ne nabrajam...
Zgodni poznati dečki:Paul Walker-najzgodniji,Kaka-i on mi je najzgodniji uz Paul Walkera greedycerek,onaj lik iz Connecta(Dragi aka Điđi klo),Rukfa :D,
thumbup,Channing Tatum(lik iz filma ''Step up)
Sean Faris,Chad Michael Murray,Jesse Metcalfe,Nathan i Felix iz ''Tree hila''...
Wentworth Miller
ma ima njih još...
Kakav mora bit moj savršeni dečko:Ko ovi gore koje sam nabrojala...Zezam se smijeh
Mora bit dobar i mora mi se sviđat...ma nemam u biti nekog savršenog tipa...
sam da je dobar,sladak,zgodan,da ima ono nešto.....itd.=)))
Na telki gledam:Kućanice
,Tree hill(naravno-to mi je najbolja serija na svijeeeeeeeeeeeetu :)),
O.C.-ponekad
Naj filmovi:STEP UP(naaaaj),John Tucker must die,
She's the man(ona je najbolja),
The Notebook,Borat,Američka pita 5:Naked mile,Bring it on:All or nothing
,-NAAAAJBOLJI,
a ovi ostali su mi isto super:Trgovci II(najluđi film koji sam ikad gledala rofl),
Bring it on:All or nothing,Peh do daske,
Antarktika(sa Paul Walkerom naughtycerekkiss)-super film
,Svakog gosta tri dana dosta-presmješan film,Pravi komad,Opasne djevojke,Honey,Zapleši sa mnom,
Dnevnik lude crnkinje,Lovci na djeveruše
Najluđi provod u Europi,Bring it on,Sve za lovu,Gospodin savršeni,Šesti čovjeka,Američka pita
vjenčanje i glazbeni kamp,Kod kuće je najljepše........ima ih puno
Naj glumci i glumice:Paul Walker,Ryan Gosling,Chad Michael Murray,
Wentworth Miller;glumice:Eva Longoria,Rachel McAdams,Eva Mendes,Jessica Alba,Sophia Bush,
Lindsay Lohan...ma puno ih jeeeee....
Naj pjesme:ma pišu tam prije...u prijašnjem boxu ne da mi se pisssssat
sve hip hop stvari(i hrvatske i strane...)
ma ima ih fakat puno...
Još obožavam:pjevati,plesati i glumiti(rekli su mi da imam dobar glas)
Kakva sam ''u duši'':Dobra,ljudi mi se mogu povjerit a da znaju da nikom neću reć(povjerljiva),vjerna,uvijek spremna pomoći....i dalje bi trebale reć moje frendice i frendovi.......ja baš neznam he-he...mislim znam...
Eto to su bile vrline,a sada mane:tvrdoglava,nestrpljiva,
ljubomorna-može se reći-jaaaako,i jaaaako sam neodlučna....
U slobodno vrijeme:izlazim s
naj frendicom Antonelom(po kvartu i po gradu)i s ostalim frendicama,izležavam sezijevsmijeh,izlazim s ostalom ekipom...(svagdje...,hm...di me pukne,,,hehe),gledam telku,
na MSN-u sam...itd..... i tak....
MOJA ABECEDA
A-ANTONELA......-MOJa NAJ FRENDICa,
ARNA I AJA-MOJI PESEKI KOJIH VIŠE NEMA namcorrolleyeszalivenzalivenzalivenno
B-BIBINJE-SUPER MJESTO KOD ZADRA,B.B.B.-pa nemoram ni govorit ;)
C-CAR-FORA UZREČICA,CONNECT-JEEEBENA GRUPA
D-D.I.N.A.M.O. - Z.A.G.R.E.B. 4.E.V.E.R.
E- EEEEE-KAD NEMAŠ NIKAJ REĆ ILI KAD NEKOG ZOVEŠ
F-FORA
G-GRAD
H-HRVATSKAhrvatska(SRCE VATRENO....hrvatskahrvatska
I-IVANA-MOJA FRENDICA
J-JA-ME,MYSELF AND I
K-KUR..-HM,hm...KUŽITE?...naughtynut,KYRA-MOJ PAS
L-LOVE-ALL YOU NEED IS LOVE....cerek
M-MORE-LJETO.......,MAMA-MOJA DRAGA MAMICA,MAJA-MOJA FRENDICA IZ RAZ.,MATEJA-MOJA SISTERKA
N-NETKO-NA KOGA MISLIM I KOG VOLIM...''THE NOTEBOOK''-SUPER FILM :)
O-OPROSTI-MENI OSOBNO JE JAKO TEŠKO NEKOM REĆ ''SORRY''
P-PAS-OBOŽAVAM IH JAAAAAAKOOOO
R-ROBI-MOJ NAJ FREND
S-SHPAOLIN-ŠPANSKO cerekcerekcerek,STARO PETROVO SELO-SUUUPER MJESTO U SLAVONIJI SA PUUUNO ZGODNIH DEČKI ;)) KAO NPR.......
netko ;)
T-TATA-MOJ STARI.....LEGENDA,TONKA-MOJA FRENDICA IZ RAZ.
U-UŽAŠ...TU RIJEČ U ZADNJE VRIJEME JAKO ČESTO KORISTIM
V-VOLJETI-NEKOGA,ISKRENO,JA VOLIM NEKOG-JAKO I ISKRENO....HE-HE...LOL
Z-ZAGREB-GRAD KOJI IMAM RAD,ZARA-MOJ SADAŠNJI PAS(UZ AJU I KYRU)


NEKE SUPER STRANICE:
Stranica od moje FUCKINNNN ŠKOLE
Muvids-stranica sa spotovima
Hahaha
You tube
Stranica od moje najdraže grupe-Pussycat dolls
Blog od grupe Connect :)
Connect-stranica o grupi...
I JOŠ ZA KRAJ-BLOGOVI KOJE ČITAM I KOJI SU MI ODLIČNI:

purgerica4ever
determined dissenter
plavusha
josipa
nini:)
tinna
blue boy
pravi purger
chica
beyonce
bluewitch
angel girl
sicilijanka
puma
martin
little bitch
MI@
aangiee
Fergie-ali drugi blogach
maja-žalčevka
luks
moje SHPAOLINKE-Vida i (A)Nela-super blog,ipak je to špansko
freakyfriday
izabela
Schnappi
ela-sponzoruša
konca14
drugi blog od little bitch
totalna glupača-tak se zove blog =) super blog...
blog o pussycat dolls-annylara blog.hr
tea
tea2
PUPSY
ivica
mafija lordica
unfaithful girl
ludacha
nella15
riny.r.n.b. star
holly jessica
onlygirl
moja frendica,iz sad već bivsheg razreda,klePIČKA :))) (sorry
klepićka,zbog ovog klePIČKA)

moja supper frendica iz sad već bivsheg razreda :((-obavezno ju posjetite
mia iz bibinja
jure iz bibinja
yeah_vk
lan@
purger777
tree hill
zagrebački jarbol
marko
renata
cool stuff
crazy girl(2.blog. od cool stuff)
ordinary girl
babaroga
kkikka
moraless
helllly
tyna
totalna glupača
TEA
MissLips
Jaki
Ivana
Ivan@
Paola
$hilla
lindsay big fun
SL@TK!C@
monyta
carica
Dancin queen
meyica
girl4ever12
BEYONCE
ORANGE BOY
VASILJKA
bad guys
neobična izbjeglica(holly jessica,al 2.blog)
tamara
maiden of darkness
maza
636
brineta zg
mala15slatka
natalia
legice
nice girl
kaubojka
ANGELS
hana*
nninna
ines
pink pantera
violet_butterfly
one love story
budajica
angels...
mala iz zg-a
jeki
me
uniterested
cackalice :) (drugi blog od riny)
drugi blog od dancin' queen
thliebingsfan
LIX
blackeye zg
moany
marija
Ivana.....moja suuuuuper frendica iz razreda....
blog o PCD-zakon blog....
pcd
uninterested
too sweet
dj anna
cutegirlxx
laky
NAŠ RAZREDNI BLOGEK :))))))
Biba-moja suuuuuper frendica iz Bibinja(I Matea :)
Antonela-moja best frendica
M@J@
One happy girl
mala purgerica
marina 15
micek
pussycat
keksssich
fancy honeyyy
M@la Kuj@

LJUDI!!!!!!!!!NEMOGU NIKOG VIŠE LINKAT!!!!!!!NE ZNAM ZAKAJ!!!!!

0sT@l3 gLup0St! ('ste skužili? :)


Playboy
Image hosting

Image hosting


Wanna get dirty??
MySpace images

MySpace images


Seeeeeeeexy greedy
Myspace

Myspace


Štiklice :)))(Dior)
Blog images

Blog images


The eye
Blog images

Blog images


I'm a star

Bootylicious

I love Pussycat dolls

I loooooove dogs cerekkiss(kak je meeeeeeeeedeeeeeeeeeeeniiiii)
Friendster images

Friendster images


Sweet cerek(a beba malaaaaa....)
MySpace

MySpace


Ajoooooj....cerek
Friendster images

Friendster images


Sretan Božić :)
MySpace Layouts

MySpace Layouts


Friendster images

Friendster images


One tree hill :)
image hosting for myspace

image hosting for myspace



sweet :)
Customize your blog

Customize your blog


Cool
Friendster

Friendster


Boom =)
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
SEEEXY greedy
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Štikice(FANCY)
Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting
Remember...
Photobucket - Video and Image Hosting
iz meni najboljeg filma ''The notebook''
Photobucket - Video and Image Hosting
Opet nešt iz ''The notebook''-istina je ovo kaj piše :)
Photobucket - Video and Image Hosting
The notebook-Šmrc :(
Photobucket - Video and Image Hosting
True love never dies...
Photobucket - Video and Image Hosting
it's not over...
free image hosting

free image hosting


The notebook
Photobucket - Video and Image Hosting
They fell in love didn't they??(The notebook)
MySpace images

MySpace images




*first time i saw you..i knew it was true.. i'd love ya forever and thats what i'll do!!
*guy says:suck it!
*girl says:sorry i choke on small things!


*if barbie is soo popular then why do you have to buy her friends??

*If you hate me, I love you to! It ain't my fault I'm cuter then you!
*stop drop an roll baby coz' ur so hot u appear to be on fire!!
*ShAkIn My BoOtIe..MoViN mY hIpS MaKiN u DrOoL n LiCk Ya LiPs BeT nO oThA gUrL cAn TeAsE yOu LiKe ThIs

*Tell me now, Tell me quick do u want me to be ur chick?

Can't leave 'Em alone
50 Cent]
50 Cent
Uh huh
Ciara
I'm focused man
Darkchild
You should know this man
Wooo

[50 Cent:]
Yes one dose of me will have you addicted
To know me is to love me I handle my business
Any city any town, touch down I do my thing
I'ma hustler baby I provide by any means
I’ma bring conversations
You should know what I'm bout
When you look at me baby you should see a way out
Out the hood, out the drama, out the Bentley Azure
Out the headache and stress you done been through before

[Verse 1: Ciara]
Its only been three months and I already got it bad
So hooked that I keep on comin’ back
My girlfriends tellin’ me I don't know how to act
But I'm tellin’ them baby bye fall back
He’s so good and he knows how to love me
But so hood and he’s so heavy in the streets
He’s my dude and you better get used to things
And I don't care what you say about me
They say

[Bridge:]
That he does it with the best
Runs it in the west
Tatted on his chest (uh huh)
I like it (so what),
I like it
And they say
(That he’s gonna hurt me)
Just wait and see (but they don't know me)
Cause I am what he wants
His girl and I love it

[Chorus:]
I cant leave ‘em alone
I tried that good boy game
But the dope boys turning me on
It's just that he knows what I want
So bad, I love that, I can’t leave ‘em alone
I can’t leave ‘em alone
I tried that game
But the dope boys turning me on
It's just that he know what I want
So bad, I love that, I can’t leave ‘em alone

[Verse 2:]
So when I had a good guy he didn’t do that much for me
Tried to be hard but that he could never be
Always tell me that no one could compare to me
But couldn’t matter when other guy was staring at me
Now the time plays back so everyone could look at me
From the A to hills up in Beverly
He's so fly that he knows how to carry me
First class when they talk we don't hear what they say

[Bridge:]
That he does it with the best
Runs it in the west
Padding on his chest (uh huh)
I like it (so what),
I like it
And they say
(That he’s gonna hurt me)
Just wait and see (but they don't know me)
Cause I am what he wants
His girl and I love it

[Chorus:]
I cant leave ‘em alone
I tried that good boy game
But the dope boys turning me on
It's just that he knows what I want
So bad, I love that, I can’t leave ‘em alone
I can’t leave ‘em alone
I tried that game
But the dope boys turning me on
It's just that he know what I want
So bad, I love that, I can’t leave ‘em alone

[50 Cent:]
The more I get the more my ambition tell me there’s more
I’ll move a A for that girl I’ll move ahead for that boy
Then I flip that(double up) kick back(cuddle up)
Ya friends try to confuse you but you know what
My intentions are good, I cant help it I'm hood
I wouldn’t change if I could, you shouldn’t tell me I should
Baby you should take me as I am
An be happy your my girl cause I'm happy I'm ya man

[Hook: Ciara]
I can hear his call
It just takes one call
I’ll come running yeah
Boy I promise I will be here for you
All my heart it belongs to you
I can’t lose you yeah
Boy I just can’t leave you alone

[Chorus X2]

It's another DarkChild classic man

Leave you aalone (2x)
Noooo (2x)
Dope boy so crazy


Love Black & White Tongue Kisses Icons

Love Black & White Tongue Kisses Icons


He's the only one...
You're The Only One I... Icons

You're The Only One I... Icons


Always draw a circle around the ones you love,
never draw a heart because hearts can be broken,
but circles are never ending.

Image hosting codes

Image hosting


If U need a friend and
there are a hundred steps between us,
you can take the 1st step to get near me
and i will take all 99 step to be there for you.

Love Icons

Love Icons


Feel good when somebody Miss u.
Feel better when somebody Loves u.
But feel best when somebody never forgets u.

Love Icons

Love Icons



*A simple girl,
living a simple life,
in a simple room,
thinking of a boy she simply can't forget

Love Icons

Love Icons



Rihanna feat. Ne-Yo)

[Rihanna:]
As much as I love you
As much as I need you
And I cant stand you
Must everything you do make me wanna smile
Can I not like you for awhile? (No...)

[Ne-Yo:]
You wont let me
You upset me girl
And then you kiss my lips
All of a sudden I forgive (that I was upset)
can't remember what you did

[Rihanna:]
But I hate...
You know exactly what to do
so that I cant stay mad at
you
for too long thats wrong

[Ne-Yo:]
But I hate...
You know exactly how to touch
so that I dont want to fuss.. and fight no more
said I despise that i adore you

[Rihanna:]
And i hate how much i love you boy (yeah...)
I cant stand how much I need you (I need you...)
and I hate how much I love you boy (oooh whoa...)
but I just cant let you go
and I hate that I love you so (oooh...)

[Ne-Yo:]
You completely know the power that you have
the only one makes me laugh

[Rihanna:]
Said its not fair
how you take advantage of the fact
that I..will be under reason why
and it just aint right

[Ne-Yo:]
and I hate how much I love you girl
I cant stand how much I need you (yeah..)
and I hate how much I love you girl
but I just cant let you go
but I hate that I love you so

[Both:]
One of these days maybe your magic wont affect me
and your kiss wont make me weak
but no one in this world knows me the way you know me
so you'll probably always have a spell on me...

[Ne-Yo:]
Yeaahhh... Oohh...

[Rihanna:]
As much i love you (as much as I need you)
as much as I need you (oooh..)
as much I love you (oh..)
as much as I need you

[Rihanna:]
and I hate that i love you soooo
and I hate how much i love you boy
I cant stand how much I need ya (cant stand how much I need you)
and I hate how much I love you boy
but I just cant let you go (but I just cant let you go no..)
and I hate that I love you so

and I hate that I love you so... soo...

utorak, 18.04.2006.

HEJ PEOPLE JA MORAM IĆ.VRIJEME POSTA:NEGDJE OKO 22:51
POOOSACH SVIMA I ČUJEMO SE SUTRA



| give it to me,baby... (6) | o ne,to nemoj!!! | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.