TV Show theorist

petak, 25.03.2011.

Rizzoli & Isles

Pozdrav svima za danasnju seriju sam odabrala Rizzoli & Isles zato što mi se serija jako svidila, prvu epizodu sam pogledala na DOMA TV a kasnije sam skinula cijelu prvu sezonu. Sviđa mi je jer je svaka epizoda vrlo napete i zanimljive radnje i preporučila bi seriju stvarno svima koji vole krimi serije i sigurno nećete požaliti ako je pogledate. Super mi je i različitost između dva glavna lika i njihovo slaganje =)) eto jednio sto mi je falilo je bilo još epizoda jer mislim da je deset epizoda nekako malo ali zato će u drugoj sezoni biti više epizoda.

Inače Rizzoli & Isles je nova TNTova serija čija je prva epizoda prikazana 12. srpnja. 2010. Serija se pokazala vrlo uspješnom pa je TNT naručio drugu sezonu čija će premjera biti prikazana 11. srpnja 2011. kako sam već spomenula u prvoj sezoni je bilo samo deset epizoda dok se u drugoj u ljetnom dijelu očekuje deset epizoda a kasnije jos nesto više.

Angie Harmon se u ovoj seiji pojavljuje u ulozi detektivke (Bostonskog odjela za ubojstva) Jane Rizzoli. U ulozi dr. Maure Isles pojavljuje se Sasha Alexander (Poznatija po ulozi Kate u NCISu) kao forenzičarka, ona je ujedno najbolja Janeina prijateljica i kolegica. Obije imaju veliku ljubav prema svom poslu. Karakterno su jako različite a opet odlične prijateljice, njih dvije su odrasle u različitim okolnostima i njihova različitost se jako očituje u brojnim stvarima. U seriji se pojavljuje simpatični detektiv Vince Korsak bivši Janein partner kojeg je Jane zamijenila sa neiskusnim detektivom Frostom zbog čega je Vince pomalo povrijeđen. Janein mlađi brat je ambiciozni policajac koji obožava svoju sestru i sanja da će jednog dana i on postati detektiv. Tu se još pojavljuje Janeina brižna ali jako nametljiva majka.






25.03.2011. u 17:41 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  ožujak, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

TV Serije!

Sve vase prijedloge saljite na ovaj mail:
showtheory@gmail.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Kombi prijevoz-Pula

Free Hit Counters