utorak,29.01.2008.

Kronologija podvodnih fotografija

Evo na nagovor jedne važne osobe, odlučih napraviti još jednan post, kronologiju naših urona, a budimo realni želim zadovoljiti i neku svoju taštinu!

Iako znam da je kvalitetna fotografija podmorja puno zahtjevnija od one na suhom, odlučih objaviti ih takve kakve jesu, bez puno prepravki i uređivanja! Imajte u vidu da su gotovo sve fotografije fotkane s Ixsusom II, ali sa puno ljubavi i željom da ispadnu koliko, toliko dobre, da Vam uspijem predočiti dijelić onoga sto mi vidimo i u čemu uživamo kada smo dolje!


Želja nas ronioca,a pogotovo onih početnika ili/ti R1 ronioca (one star diver) je postići savršeni balans, takav, da ne izgledamo kao balerine koje uče plesati, poneka nam uspijeva taj naum, a poneka to izgleda svakako. Buric tu the Brige, sorry unaprijed.

Image Hosted by ImageShack.us


Po balansu već možete vidjeti tko ima 2000 tisuće urona, a tko je ponosan na svoj 10 uron!

Image Hosted by ImageShack.us


Formacija 3-3-1 nikako nam nije uspijevala, izgldali smo kao da nas je netko razbacao po dnu, ali nije nam za zamijeriti, tek smo na početku, i usavršit ćemo mi to, vremenom! A do tada kud koji mili moji!

Image Hosted by ImageShack.us



Kada smo dolje, možemo se nada ti da ćemo vidjeti nešto što do sad nismo vidjeli, nekog ugora, murinu ili morskog konjića, ali nama R-ašima (1) to može biti veliki izazov, jer primijetiti jednog morskog konjića u žutoj travi ravno nam je zgoditku na lutriji, ali eto zato je uvijek tu netko tko vidi, obavijesti i zna nam pokazati on lijepo što se još uvijek nalazi u Jadranskom moru!

Image Hosted by ImageShack.us


Morska zviijezda snimljena u Povilam, mogu reći iz vlastitog iskustva u moru gdje kada ronis u 5. mijesecu, more je ugodnih 12-14 stupnjeva celzijusa, pa tko, voli neka izvoli!

Image Hosted by ImageShack.us


Morska spužva snimljena na Krku, nažalost snimke Grka još nemamo, ali kako smo krenuli sve je moguće!

Image Hosted by ImageShack.us


P.S Morski crv (neka mi biolozi ne zamjere ako sam ga krivo nazvala) jedna od najljepših fotografija meni viđenih, snimljena je ljetos na Otoku Šipanu, ponosnom vlasniku fotografije moj duboki naklon i pljesak za nju!

Image Hosted by ImageShack.us


Poneka valja biti na oprezu, jer neznaš kaj te čeka u pojedinim rupama, vjerujem da je ovaj ugor (ispravak kvrivog navoda, murina kao sto Nighr kaže, hvala) bio ugodno iznenađenje, fotka sa malim odmakom, jer ne želimo znati kakve zube ima.

Image Hosted by ImageShack.us


Navodno je dokazano da je pod morem moguće popiti pivu, mi smo za prvi puta bili smijeliji, pa smo presli odmah na viski, šteta bi bilo baciti!



Ostale fotografije su ovdije isključivo da bi vi uživali,
naša obala prepuna je olupina, špilja, morskog bogadstva kao sto su amfora iz antičke grčke, olupina iz davnina, pa sve do drugog svijetskog rata, o životu pod morem nemoram ni govoriti, nažalost kao i sve, ljudi su počeli uništavati ovaj naš dragulj, prepustite se i uživajte u gledanju!

Image Hosted by ImageShack.us


Snimljeno kod Pule, u špilj, pravo izenenađenje, puno prelijepih špilja i iznenadujuće puno života za sjeverni Jadran!
By Bruno

Image Hosted by ImageShack.us


Špilja kod Pule.

Image Hosted by ImageShack.us


Već ste ih vidjeli, ali me je fascinirala tolika brojka amfora razbacana na jednom mijestu.
Vis

Image Hosted by ImageShack.us


Morska plućica, a sto više reći o njima, ništa mi drugo ne preostaje nego, diviti im se!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Iako smo odrasli ljudi, u suštini svi smo mi dijeca, pa ponekad zaigramo skrivača, tko nije nađen, njegov problem!
Vis

Image Hosted by ImageShack.us


I meni jedna od najdražih moji fotogafija, s njom valjda dokazujme sama sebi da je apsolutno sve moguće!


I na kraju filmić snimljen iz malo čudne perspektive, ali treba bi vam predočiti sto se dole čuje! Pravo blaženstvo, bez puno rijeći!



Pozdrav i nadam se da će te uživati u ovoj maloj kronologiji, od Šipana, Visa, Krka, Povila pa sve do Pule. Što samo dokazuje, da je Jadransko more jedan veliki izazov svima nama!
Pozdrav Tea

| 00:07 | Reci (29) | SHOW/HIDE | Troši | #

<< Arhiva >>