Novi dizajn


Evo ljudi napravio sam si novi dizajn. Malo je sjeban ali bit će dobar dok ne napravim novi. Danas u školi je bilo dosadno, dobio sam prvi put u životu iz likovnog 4....crtali smo svoju ruku i morali smo je promatrati gdje je koja crta...,ta nova iz likovnog brijem da ima metar 50, manja je od mene za glavu kad uđe u razred ni ne vidi se. Jeste možda geledali bb on glupa Tanja je rekla Lei kao da ona ne može biti nikad nominirana jer ona ima svog anđela čuvara. Koja kuja....!!!! Na to je bb odgovorio da nije rekla sve detalje i da je neće izbaciti....idioti, da se mene pita već bi bila vani...!!! Sad moram na trening u pola osam. Svi koji dođu na ovu stranicu molim da posjete i moju drugu stranicu o hrvanju koja je Škola hrvanja Brestje I još nešto, ako slučajno trebate dizajn samo ostavite komentar. Bože što sam se raspričao,,, ajde POZZ


- 18:30 - Komentari [52] - Isprintaj - ß

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



dizajn


Final fantasy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
download
Dragon ball

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
download
Iron Maiden

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
download
Mrak

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
download
Strah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
download
Kostur

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
download
Cool

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
download
Zmaj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
download
Vrag

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
download