Kuda idu izgubljene djevojke? By:mala Lanna

10.02.2006., petak

I like it..What?

Danas mi je neki sretno-tužni dan.Sretna sam:Imala sam više od 75% iz engleskog,idem dalje(Valjda),a tužna..Hm,ovo nije tužno,no ja sam se rasplakala.Poslije pisanja testa sam pogledala na mob i vidjela 4 poruke,ok čitam,svi mi žele sreću.Kad ono josh 6,pa 4,pa 5..Meni dragi ljudi pišu:Lanna,sretno,možeš ti to,razvali ih,pussa i sve tom slično.To me tako rastužilo/raznježilo da...Nemogu vjerovat da ima toliko ljudi koji su mislili na mene.Ajme,koja sma ja sretnica,uopće ni ne kužim.Al sad vjerujem i zahvalna sam Bogu na tim divnim ljudima(Ok,ovaj je post kao da ga je neka baba pisala,al tak je).I'm happy.Why?!Because,i'm in love..Haha,fura me taj neki osjećaj i boli me što nije obostran,jeeee!Ne bojim se da neće doći sve na svoje,boli me za sveee!Prije par dana sam dobila preslatkog psića od meni jako drage osobe.Tako je slatki,jao.Nieznam kak sam ga zaslužila,valjda zato jer sam se cijelo vrijeme derala na tu osobu.Uf,nechu vishe.Život-škola.Ma ništa novog,nisam imala nastavu.Da,u testu bilo neko pitanje između ostalog,neke veze sa casual i trendy,kažu svi:Težak..Haha,*trendy* pa da je za mene težak(pobrala sam sve bodove).U utorak je i to Valentinovo,morala bi nešto uhvatit svojim srećicama(Tko kaže da je Valentinovo samo za zaljubljene,njih volim,al na drugi nachin)Ajde,dolazi i vikend,uživanac(valjda) i valjda ću ja van ovu subotu..Danas dok sam chekala Rinu da se pojavi u skoli,dosaho je mali /pozer/ i kao neshto ispitivao.Otpilila sam ga,hvala Bogu!Zlochesta Lanna.Idem sad malo negdje(jasno vam je gdje je to?),možda do Mrve ili do /krčme/...Pussa

P.S.Dea je ljubomorna,užas!Svi su se veselili samnom i Rinom a ona me onako «umjetno»zagrlila,znam da joj nije drago.Neznam,ja bi se njenom uspjehu veselila

- 15:19 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

i´m what? i´m...

Kako mi je ovaj box prazan pa...