Kuda idu izgubljene djevojke? By:mala Lanna

09.02.2006., četvrtak

You can’t stop me

Josh jedan četvrtak,kao i svaki.U školi niš posebno,nast.iz zemljopisa je otvorio 22 i 20,za odgovaranje(brojevi u imeniku)al moju 21 je osatvio na miru.Iovako nebi mogla odgovarat,imam natjecanja.Sutra vech engleski,ajd bar nemam nastavu i mogu spavat do pol 9.Dečki se stalno nešto svađaju,neznam šta im je,očito ta Valentinovska groznica,haha.Stalno nas ispituju šta da kupe curama a mi ih taako zaj..zezamo,josh će se obrukat!Valjda ću ovu subotu ići van,morala bi..Joj,ne..Sutra josh imam i rimiku.Plesemo na Hung up,od Madonne i zadolvoljna sam(s obzirom na prijedloge).E da,danas smo na hrvatskom gledali super(nas) film,Zelena ljubav,s vrlo dobrom poukom.Ok,radi se o udaji u 14-oj godini no ja tako nešto niti ne planiram(nisam puukla),al ima par cura u mom razredu,koje..I nadam se da im je ovo nešt pomoglo.Isuse,ajd sad bash da zamislim..seebe da se udam sa 14!?Aaaaa,najbolje godine života bi..otišle u vjetar.Uf,grrrr,ajme meni.No,dobro,to je nekad tako bilo,ali sad..Prije toga josh moram obić pol svijeta,upoznat nove ljude,završit školu,faks i to sve,a onda..Možda i ja jednom nađem nekog...Super zanimljiva tema...A,valjda će se događati nešto zanimljivije u mom životu,pa ću pisat...E,da..Ove se godine en bira Valentin i Valentina,hvala Bogu.Valjda će mali Jozić spustit glavu,uf..mali pozer!:)Cmoka svima!!!

You can’t stop me
I love the world with all its lies
You can’t stop me
I’m close enough to kiss the sky
keep it to myself
keep it to myself

- 15:03 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

i´m what? i´m...

Kako mi je ovaj box prazan pa...