Kuda idu izgubljene djevojke? By:mala Lanna

07.02.2006., utorak

My life is brilliant.My love is pure.



Zašt ja to nebi mogla?!Ima toliko slatkih ljudi oko mene,a on,hm..Nije on vrijedan mojih suza i dosta je toga!Aha,koja sam ja faca.Al ne,ne želim uopće više trošit svoje vrijeme na takve gluposti tipa plakanje i razmišljanja što bi bilo da smo ostali skupa.Glavu gore i ajmo dalje.Iovako sad ne mogu mislit na neke druge stvari.Imam hrpu za ućit,uf.Imam i treninge svaku većer.Eh,pa ima i drugih stvari koje mene vesele,shoping naprimjer.U subotu sam u s.Oliveru kupila trapke,zelene hlaće,zelenu suknjicu,2 majice,tuniku,šiltericu i remen.I sve mi super stoji(ne hvalim se,ali..sretna sam).Dobila sam i novi laptop,za Uskrs idem na jedno divno putovanje(Ne smijem reći gdje jer se onda neće ostvarit(tako kažu)).Jedino me malo bedira to Valentinovo.Ok,kao i uvijek,bit che tu poklna sa svih strana,ali..Ne od nekog meni taako važnog.Naravno,veselim se ja svemu tome ali...No da,kako kaže moj frend,samo zombiji poklanjaju na taj dan,to je već isfurano a oni koji zapravo vole,e njima nije važno koji je dan,njima je svaki dan Valentinovo.Bravo!I to je istina.Uopće mi nije jasno cure kojima dečko izgubi pojma o vremenu i malo ranije pokloni nešto.hej,curo..On se tebe sjetio,a i to bi ti trebalo biti dovoljno..No,da..Dosta o tome.Nast.iz zemljopisa je uzeo Goranu mob,cijli je razred osim Kike,Rine i mene dobio 1 iz hrvatskog pa su ponavljali test,a mi nismo,jeah!!Cmok svim mojim bolesnima i zdravim i onima koji su u depri i onima koji nisu i...Ma svima na koje se odnosi ono moje:osobe koje volim...sad idem malo uredit blogich,stavit vas par u linkove i idem na štrebanje.Cmok

- 15:09 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

i´m what? i´m...

Kako mi je ovaj box prazan pa...