Kuda idu izgubljene djevojke? By:mala Lanna

06.02.2006., ponedjeljak

Zašto mi šaljete te glupe poruke teksta:Kak' ti je,kak se osjećaš?!Ljudi,meni ne treba sažaljenje,ja samo..samo trebam nekoga kome se mogu izjadat,samo..trebam svojih 5 minuta...Užasno me bole stvari koje za mene pišu ljudi koji me ne znaju.No,ok.Meni je ionako važno mišljenje ljudi do kojih mi je stalo,ali..Kako mogu osudit nekog koga ne poznaju?!Bojim se samo da to nisu pisali ljudi koje ja volim,jer bi me to slomilo.To može biti samo ljubomora,a to..To me tako živcira,ne mogu kužit te ljude.Ok,ja sam navikla na tako nešto,jer u Gradini si glup i umišljen i ružan ako imaš ljepše traperice,a to..to je primitivno,užas.I ja se s tim borim od malena.I to je jako utjecalo na moje djetinjstvo.U školi dosta dugo sam nailazila na lažne frendove,na ogovaranje iza leđa i ćesto mi je bio zabijen nož u leđa.No,sad sam se navikla na to i teško se povjeravam i teško vjerujem ljudima koje dooobro ne znam.Samo,pitam se zašto tako nije i s dečkima.I oni se me dosta povrijedili,no..Što me ne ubije,ojaćat će me.Jednom,jednom...Doći će i moje vrijeme...
Danas smo smislili majice za kraj godine,ok su.Imam prezentaciju o Janici Kostelić za informatiku,drž'te mi fige.Cmoka i ako tko ima kakvih materijala,nek javi,treba sve,hehe:Pussa


I da,u vezi onih ne sporazuma s Mihom,moje je laptopić bio kod njega na slaganju nekih stvari i on je moj zadnji post tu bacio,no i komentirao je pa je ostalo njegovo ime,nemogu ga se riješit(hm,da..Nisam ja to sama komentirala,za one koji me jako vole)
- 20:16 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

i´m what? i´m...

Kako mi je ovaj box prazan pa...