Kuda idu izgubljene djevojke? By:mala Lanna

04.02.2006., subota

Koga volish...

Jučer mi je postavljeno zanimljivo pitanje u jednom leksikonu(ok,ne samo meni)..I ja sam se zamislila..
KOga!?(Ove osobe volim jednako,al da nebi svi u isti red,hehe)
Mamu i tatu,ok ipak su oni moj no.1,to ne treba objashnjavat...Ok,i baka i deda
Ninu,jer je posebna osoba,jednostavnno smo se skužile u kratko vrijeme
Dea,Melly i Matea-moje ludice bez kojih bi svijet bio čudan,bar meni
Lea,moja mala nećakinja koja me uvijek oraspoloži
Brad i Kićo,moja 2 najfrenda,koja znaju razveselit i kad je najgore i u svemu vide dobru stranu
Mrva,Kika,Mara i Rina,Jela,Dora-Drage cure,moje društvance,moje sve
Baka Zdenka-knjižnićarka iz moje škole,moja susjeda,meni vrlo draga osoba
Teta-moja teta je luda,zakon žena,jako ju volim
..Hm,malo je tu ljudi...
Ok,volim i Doris,Leu,Emu,Teu,Moniku...
Al,ćini mi s eda je to bash sve..Ne volim iskreno puno ljudi jer su me monogi razoćarali i mnogima sam uzalud vjerovala,a kako mi se vratilo..rekla sam,bolje 5 pravih nego 15 lažnih...Pusa svima

Ak vam se dizajn ćini sumoran,ne brinite,samo izražava moje trenutno stanje(dečko me ostavio)






- 16:52 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

i´m what? i´m...

Kako mi je ovaj box prazan pa...