Kuda idu izgubljene djevojke? By:mala Lanna

01.02.2006., srijeda

Sretan rođendan,Mare

Hm,malo zanimljviji dani..Jučer poslije engleskog sam nekim čudom otišla do Mare(ne mogu ja podnijet da se drugi zabavljaju a ja da učim)..Svi su josh bili tamo,neki u elementu,neki ne.Samo Mara i ja nismo pile,molim pljesak!Svi smo plesali ko ludi,al odjednom se sve povuklo,svako je sjedio na svom kraju kreveta-zezali se,gađali plišancima,proljevali se.Nas dragi Brad je bio jaaako pijan,čisto mi ga je žao.Marin bratić je došao ćestitat,a ovaj ko lud skoći,kao:Zašto ovaj nju ljubi?!I da,dao mi je sve šifre za mob,net...Skinuli smo mu košulju,nije ni skužio.Hm,da..Mara obećala mali striptiz,održala je obećanje,pa su onda i dečki počeli malo,hm..Al zaustavili smo ih na vrijeme(Šta nam je bilo,nismo normalne?!)..Otišli smo kući oko 10(Brad je skoro pao u kanal) i danas u školu svi došli umorni,hehe..Brad-a sam srela kod Cortine dok sam išla u školu,užasno je izgledao..Bio je tablete,al ne pomaže.!PIJANduro...U školi ništa zabavno..E da,Pero je spavao kod Mare nochas,kaže da mu super bilo...Pussa svima od Pere.I da,ak čujete da je Pero gradinski bicikl,ne vjerujte nikome...Pussa...
- 21:03 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

i´m what? i´m...

Kako mi je ovaj box prazan pa...