Kuda idu izgubljene djevojke? By:mala Lanna

29.01.2006., nedjelja

Subota...

Heej,evo me.Jučer nisam spavala doma,vech kod Doris u gradu.Uglavnom,Lea i ja smo trebale ić u grad,malo i s Mateom,Doprs me zvala na spavanje,i sve se poklopilo.Došla sam kod Doris oko 7,brbljale smo do 8,počele se spremat.Uopće nisam znala šta da obućem,ponijela sam trapke,suknjicu i bermude ,al sam na kraju obukla Dorisine trapke i svoju majicu.Lea je došla do nje,u minici,brr.Zima,zima..Došle smo do Time-a koji je bio pun,do kraja,odmah počele plesat i nismo prestajale do 1.da,došao je Shorty..Nizak je,jaaako.Otpjevao svoje 3 pjesmice i otišao..Vidjeh i Juru,gledali smo se u okice 3 jednu cijelu pjesmu,al sam ja okrenula pogled,boli me za njega.hm,dok smo stajale gore i plesale,iza mene se pojavila moja «morska»ljubav i počela plesat kraj mene,no Lea se ubacila..On je ipak i njen bivši,kako ona kaže..Ja bi rekla:Ljubomorna je.A dobro je,sve u svemu,super je bilo.Isprika Sari što joj se nisam javila al dok se Doris pozdravljala s njom,,ja sam ugledala Juru.Vratile smo se kući malo poslije 1,legle u krevet i pričale pa i zaspale.Užasno mi je dobar ovaj vikend bio,pussa Doris..A ti,Teich,nisi mogla pozdravit?!No,no!!!velika pussa,uživajte...

P.S.ON nije bio,al sam ja bila dobra!!

- 21:06 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

i´m what? i´m...

Kako mi je ovaj box prazan pa...