Shireen

petak, 18.12.2015.

Shireen's world

Rekao mi je da mora da je divno zivjeti u mom svijetu.
I jeste.
Ali je ljepse kad on zivi u njemu.

18.12.2015. u 16:29 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< prosinac, 2015  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Komentari da/ne?

Ljeto 2007

Nista nece biti kao pre
kada jutro osvane
nasa ljubav kao skoljke dve
modro more odnece

Sakrij suze, nemoj plakati
nek' se srce nasmeje
da nije mora ne bih znao ja
duso, da postojis ti

A do zime doci ce
snegovi sve pokrice
a ja mislicu o nama
nova zora svanuce
druge usne ljubices
nek' ti bude srecno tada

Ti si onaj kog sam cekala
a ja sutra odlazim
dok te gledam, duso, dobro znaj
mene nemoj traziti

Sklopi oci strasno ljubi me
ova noc nam pripada
za sve lose dane buduce
jako, jako voli me

Voli, voli, voli me jako
znam da samo moci cu tako
iz ruku tvojih da se otrgnem

Ljeto 2006

Ponekad tako sebe damo
za oci jedva upoznate.
I na rastanku cutimo samo
i ne trazimo da nas vrate.

Zivimo posle u tom drugom
sve dok mu oci svetom plamte.
I ne znamo sto nas pamte dugo
kad ne trazimo da nas pamte.

Ciciban i jedna subota


ipak ona se okrenula, ah
zatim stade mada mogla je poci..
u tom trenu meni zastade dah
kad sam vidio te zelene oci









Klik

Blog.hr


Imam neke prijatelje u glavi, zelis li ih upoznati????

jedan divan blog
jaca
grad koji volim
daj nam sunca, daj
srodna dusa
jos jedan andjeo
mostarac
Dzulistan



Carobno jutro
Sto je to
tako snazno da pogledas
mozda znak
da si covjek kojeg zelim kraj sebe
jedna iskra je dovoljna
da zapali vatru da ispustim glas
njezno ljubis mi vrat
kao stranac u noci iz mog sna

obecaj mi da
smo zivot ti i ja
jedna olujna noc mokra sva od dodira
u meni sve gori
pod rukama tvojim ja umirem sad

obecaj mi da
smo snaga valova
podivljali zar na vrelim usnama
ko carobno jutro u ocima mojim
kad tvoja sam sva

prije tebe tuge su me sto puta slomile
voljela sam druge
u njima trazila sam te
ne daj me vise nikad nikome
cijeli zivot cekam s slomljenog srca da suze
mi obrises sve