Mama od krave te mali šiptar

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Što je ovo zapravo
Ovo su priče o životu i događajima oko mladoga shipke. Ili, ovo je kutija u kojoj piše da su ono izvan kutije priče o životu i događajima oko mladog shipke. Ovim analnim cjepidlačenjem smo najbolje pokazali kakav je mladi shipka.

Stavljanje smajlića 
Pikneš ovo ovdje: link, tamo klikneš smajlića i onda CTRL-v u blog. Radi samo na IE 4 i više, činimise. Ako poneki ne radi, a ti javi.

Klikni ovaj link, zabavno je.

 Najdraža..
Najdraža mi je plava boja, najdraža mi je misaona igra. Najdraže mi je pogledati lijepi film. A ove slike su moje i ko ih ukrade drkaće lijevom rukom. (Usto diskriminiram ljevake, ha!)


Izađimo iz ormara. I ja (!) čitam Drito Konja.

 Sada slušam aka s.s.
Lambchop - Aw C'mon i onaj drugi
Ovo je tako mirno i sretno da je u direktnoj ironičnoj vezi sa mojim trenutačnim raspoloženjem. Orkestar koji bogatstvom zvukova nudi toplu maternicu za skutrit se i razmislit o slijedećem koraku. Blago rečeno, super. Iskreno rečeno, i više nego super. Da ne pretjeram i kažem, fenomenoštrumpfastično.

 10.02.2005., četvrtak

Kvik break

Ne sviđam se više mnogim ljudima, ha ha, so happy to know you, ha ha. Frustrirano guram dalje kao bik, kaj me zezaju, kaj koji ko zna ko sam ja. Sad sam veliko jajašce kroz koje će proći tek pokoji spermić. Nje he. So happy to know ya. Jel se sviđam sebi? Pa ono, u zadnje vrijeme i jesam ja. Koje li slučajnosti, a baš se u zadnje vrijeme ne sviđam ljudima. (Mada bih prije rekao da se meni ne sviđa moja slika u njima)

Ma to su sve tlapnje, razine 'ormona. Neš' ti zanimljivih upisa. Moram se iskupiti uskoro zanimljivim tekstom. Iskupiti sebi. (nećeš me uhvatit u "ovaj blog je prokleti performans"-zamku, oh ne!)
- 16:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #