< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Something about me . . .

Dobrodošli

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

1. PRAVILO- Komentirajte( samo se nadam da niste toliko lijeni zijevzijevzijev)

Ime: Yoruichi

Pravo ime: to je mala tajna

Provođenje mojih 24 sata dnevno: gledanje anime-a, spavanje, čitanje mangi, japanski, pa opet spavanje i izlaženje sa anime i neanime ekipom, škola spada u jedno od spavanja . .

Životni cilj:

1)Postići da se anime i neanime ekipa počnu slagati

2)Nastojati pogledati do kraja sve anime-e koje sam počela

3)Navući što više ljudi na to

4)Otići u Japan i naučiti japanski

5)Kupiti katanu

6)Postati ninja i naučiti jitsu-e ( da se bar to može ostvariti ja bi bila najsretnija osoba na svijetu)LOL

O.k, O.k postala sam iskreni freak, ali ne mogu reći da mi se ne sviđa.
Osim svega toga- želim upoznati još ljudi tipa mene i mislim da je ovo dobar način za to.


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Sayura & Raven
Image Hosted by ImageShack.us
Twins arigatou gozaimas
Hotaru

Izzy

Kelly

Niki

Hikari

AnA

Kagome

Zeo

Moj i Hotaru-in zajednički blog . . . mislim da će vam se svidjeti . . .


mail

the best music ever

anime lyrics

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Raksu & Kira ***Gundam Seed***

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Asuran & Cagalli ***Gundam Seed***

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Riku & Daisuke ***D.N Angel***

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Dark & Daisuke

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Naruto & Sasuke ***Naruto***

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Naruto & Sasuke & Sakura ***Naruto***

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Sora & Pyomon ***Digimon***

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Cho Hakkai ***Saiyuki***

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Minako Aino *** Sailor Moon***

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

***Ah! My Goddess***

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

***Angel Sanctuary***

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
***Ayashi no Ceres***

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Rukia Kuchiki ***Bleach***

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
*** Full Metal Panic***

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
***Escaflowne***

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
***Hellsing***

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
***Love Hina***

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
*** Onegai teacher***

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
*** Shaman King***

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
***Silent Mobius***

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
***Death note***


The world

hirogaru yami no naka kawashiatta kakumei no chigiri
ai shita yue ni mebaeta aku no hana
kore kara saki otozureru de arou subete wo
dare ni mo jama saseru wake ni wa ikanai kara


kajitsu ga tsugeta mirai
risei wo wasureta machi
kuroku yuganda ima wo
yume, risou ni kaeru


dou shite? boku wa kowareta Messiah?
dare mo ga nozonda "owari" wo...


hirogaru yami no naka kawashiatta kakumei no chigiri
ai shita yue ni mebaeta aku no hana
kore kara saki otozureru de arou subete wo
dare ni mo jama saseru wake ni wa ikanai


itsu ka boku ga misete ageru
hikari kagayaku sora wo


dou shite? boku wa kowareta Messiah?
dare mo ga yume mita "rakuen" wo...


hirogaru yami no naka kawashiatta kakumei no chigiri
ai shita yue ni mebaeta aku no hana
kore kara saki otozureru de arou subete wo
dare ni mo jama saseru wake ni wa ikanai


itsu ka boku ga misete ageru
hikari kagayaku sekai wo


Death note



Alone

kawaita kaze ga fuku
machi wa kogoete-iru
ikutsu no kisetsu ga sotto oto mo naku
sugisatta no darou


yukikau hito wa mina
omoi nimotsu seotte
tooku ni yureru kagerou no naka ni
ashita wo mitsukeru


kono te wo koboreochiru
suna no you na kanjou
ano toki mune ni sasatta
kotoba ga fui ni uzuku kedo


hatenai yoru wo kazoe nagara
jibun no kakera sagashite-ita
ushinau hodo ni kono omoi ga
tashika ni natte'ku
ima nara kitto aruite yukeru doko made mo

doushite kono sora wa
konna ni hiroi no darou
sakende mite mo koe ni naranakute
namida ga afureta

jiyuu ni kaze kitte
tori-tachi wa doko e yuku no?
sugoshita jikan no you ni
onaji basho ni modorenai


kono mama yume wo akiramete mo
takanaru kodou osae kirenai
itsuka wa kitto chikadzukitai
ano kumo no takasa


mou ichido kokoro ni tsubasa hiroge tabidatou

kanarazu tadoritsukeru hazuhatenai yoru wo kazoe nagara
jibun no kakera sagashite-ita
ushinau hodo ni kono omoi ga
tashika ni natte'ku
ima nara kitto aruite yukeru doko made mo


My zoo






Free Website Counter
Free Website Counter







adopt your own virtual pet!







adopt your own virtual pet!








adopt your own virtual pet!









petak, 17.08.2007.

Oo post je predug . . . again

Evo napokon i mene sa novim postom. Cijelo vrijeme mislim kako su praznici bili užas ali zapravo sam uživala. To sam shvatila dok sam bila na Šolti sa Niki. Iako nam je bilo zabavno tu sam istu zabavu mogla usporediti sa svakim normalnim danom na Hvaru sa svojom ekipom. Pa očito nisam znala što imam dok to nisam izgubila( na sreću samo na par dana, inače bi poludila). Ali zasad ću vam opisat šta je bilo na Šolti. Za početak kad sam ušla u trajekt za Split tamo je bila osoba koju mrzim. Rekla bi mi Hotaru da «mrziti» nije prava riječ, ali za ovaj slučaj je! Uputili smo par ubilačkih pogleda i ja sam se zadubila u svog Harry Pottera tako da je brzo prošlo. Niki me je trebala sačekat ne trajektu ali naravno kad se treba nać samnom uvik zakasni tako da sam bila spremna na to. Ukrcali smo se na trajekt za Šoltu( Niki je ponila svoju biku za mene). Kad smo prošli 11km iz Rogača do Maslinice i dobro ispuhali išli smo na kupanje. Odakle nam snaga ne znam. Vratile smo se doma. Išle na pizzu, bile na penjanje po brdima( di sam uvatila laganu sunčanicu). Blizu našeg cilja smo našli neku špilju i to je bilo baza istraživat. Cilj našeg puta je bio Vipov toranj tako da je gore bilo izobilje signala i moja prilika da se svima javim. Ekipa me oraspoložila iako je mene držao cijelo vrijeme neki čudan osjećaj kao da nešto nije u redu. Nakon šta smo se spuštali niz šikaru(mojom zaslugom) nekako smo se vratile žive. Ok glava mi je pucala a Niki je planirala plivanje oko 2 otočića koje je bilo jaaaako primamljivo. Ali sutradan sam bila užas, niškorist, sve šta sam radila je visila. Niki sorry about that ali imala sam osjećaj da će mi se glava raspuknit napola. Tako da smo upale u depresiju kao da se odjednom stvorilo cijelo jato dementora. Ja sam nastavila sa čitanjem Harry Pottera. Niki je gledala moje slike. Uglavnom posli smo išle vani i napričale se . . . a sutradan je bio dan polaska. Nekako mi je laknulo jer nisam više mogla gledat kako je mučim sa svojim stručnim glumljenjem krpe. Napokon kad sam vidila svoju ekipu bilo mi je bolje. Twins-i su unijeli u moj život dnevnu dozu yaoi i hentai stvari i ponovno cerekanje. Zasora je sa svojim bazama napravila zapravo svaki razgovor smiješan. Hotaru je mlatila mene i Raven dok smo se prepirale oko 1 stare baze. Sayura bi uvijek prošla nekažnjeno . . . Jedan običan dan ali jednostavno mi ne možete vjerovati da mi je zapravo toliko zabavno i kako se osjećam potpunom dok sam sa njima. Žao mi je što Niki i Kiki još nisu bili s nama. A za Kikija mi je toliko drago što sam ga upoznala da također ne mogu opisati. On mi dođe kao onaj glasić u glavi koji me uvijek izvlači na pravi put i pomaže mi da odlučim nešto. Dok sam sa njima znam da će mi svaki dan ostati nezaboravan i zato se nadam da će to tako biti do kraja mog života. I sad neka netko pokuša reć da nije zabavno! Nema boljeg!



Komentari (46) | Print | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.