...She didn't believe in angels until she fell in love with one...

03.03.2008., ponedjeljak

samo razmisljanja...

sjedim prije 3 minute na balkonu svoje sobe... okrenut na jug, pogled na skolu, igraliste, vrtic... sve udaljeno 20 metara.. a odmah ispod trava i drvece.. divota...
stigla s faxa, zapravo iz ducana... setala par stanica, pa lijepo je vrijeme... da...
....jedva ustala i natjkerala se na predavanje... statistikaaaa, ne, nije to za mene :D

al ono, nabacili kavicu poslije u Maraschinu i tako to... pa pjesice s vecom do sca, on papat ja domeka... a ia i mia na sistematski, hehehhe... luzeri :)
nas to tek ceka u srijedu...

i odlucim ja u konzum... po voce.. bas mi se jede...

i kaj cu, necu cekat tramvaj... ajmo pjesice po suncu... divno...
do trenutka kad se vrecica nije raspala taman nadomak pjesacke staze, ali jos uvijek na rubu zebre... lete banane... lete kiwii.... leti orbit... jana brusnica....
jabuke i narance.... loseeeee :)

a snadji se sad kak znas... :)
i sad papat nekajfinoga, a onda na nove medije back na faxic...
mislim da cu sjest na balkon i uzivat u sunceku, samo da nadjem cosmo u torbi koja jos uvijek nije raspakirana :) ....

a sad natrag na pocetak.. sjedim na balkonu, bosa, vruce hlacice i majcica... jana je kraj mene, pijuckam i citam cosmo... rujanu... o zivotnom treneru... i bas razmisljam kako je zena u pravu :)
kad cujem neku viku, dernjavu, sto li vec... gledam, trazim izvor toga... locirano. zena u roznoj majci... objekt ljutnje i dernjave?
psic, neko malo, cupavo, bijelo cudo sto veselo skace po igralistu... i naravno, ne slusa zapovijed gazdarice koja glasi- noa, dolazi ovamo! alo onako iz petnih zila, a narusi decibele normalne za vase usi.. i nista, ljutita zena juri prema psicu, on stoji, stoji.. pa se u zadnji tren izmakne i pobjegne. mislim ja- bravo mali!
kad ono, uhvatila ga zena, podigla i krene ga tresti rukama... na kraju ga baci nekako od sebe al ipak se jadan dobro doceka na noge...
i ono... nebi li psic trebao biti onaj koji ti podize raspolozenje kad te doceka doma i sav sretan sto te vidi... da, neda ti se u ranojutarnje setnje i hrpa obaveza mozda je ipak previse... ali ljeciti svoje frustracije na njima? a gadi mi se... al skoro svaki dan vidim nekog susjeda di udara psa il nesto slicno... a meni zaoooo, radje bi da udari mene...

... jednog cu dana imat psa... po mogucnosti zlatnog retrivera.. ili labradora... i bit cu dobra, obecajem...

Image Hosted by ImageShack.us

- 14:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

volim:

i believe in-