...She didn't believe in angels until she fell in love with one...

26.02.2007., ponedjeljak

opet sljikice.... ( maskare, izrada panoa z maturalca.. )

*klik fotkice, koga zanima :) *

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sanelci i ja na pocetku :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sanela... mislim... nda... cemu gubiti vrijeme, ne? imali smo samo 8 dana :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
` anja, anja...` `kaje?` `a kaj je tebi filo? :))` `smijeh`

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
marina u akciji :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sanela, marina, sanda, iva, kikica... ja slikam... da se zna :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo epo belo... to smo mi! gracie iz croatie :)) ja, tihana, kikica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sanda i ja

.... i ve mi se vec neda.... posle ostatak. moram do xenie gledat haljine za maturalnu i dogovarat .... cmokaaaa :)


edit

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo kak smo epi...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
zadovoljne smo :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
radna ekipica....-> kika, marina,sanela, sanda, iva slika
i dva uljeza :) aida i megi
- 14:13 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

volim:

i believe in-