...She didn't believe in angels until she fell in love with one...

25.01.2007., četvrtak

deset manje poznatih stvari o meni...

bas mi je bilo kul pisat ono nekaj kaj ljudi ne znaju o meni... je da je malo teze, al fora ispadne.
pa evo ga....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Mama me kak malu dopelala u skolu na nastavu i bilo mi je super kul. potegla mi je crtu na ploci kao koji je moj dio ploce i dala sarene krede nek se zabavljam.. a ona i razred su obradjivali nekaj. makar su se vise meni, maloj bebi, smijali :))) al sjecam seetoga i bilo je bas fora. yes *

*mrzim pretjeranu pedantnost moje majke i to kaj sve mora biti na svom mjestu, a nikad nist nije dovoljno dobro. pa se cak i kvacice za ves slazu po bojama... al ocito je to imalo utjecaja na mene, pitaje cure kaj su trpele na moru od mene?! odma sam morala oprati sudje jer me zivciralo naslagano u sudoperu. one su gledala seriju, a ja sam to prala i cistila. i tak to... nije da mi je soba bas uredna i ono, al ne znam... volim biti sama na svojemu i onda se volim probinut da je cisto i uredno. bang *

*delala sam intervju za tv s lukom nizeticom... prosle godine? tak nekaj... (i ne hvalim se s tim smijeh ) *

*Imala sam kornjacu koja je bila starija od mene i uginula je dok sam ja imala kojih 10 god, a ona tak kojih 12. onda nisam htela kornjacu jer nisam htela da opet ugine… I u prvom srednje sam rekla mami d aocu kornjacu. I dobila ju…. Bila je ziva kojih par mj stalno sam se igrala s njom al joj se nest desilo s oklopom I jedan dan sam dosla doma i skuzila da je uginula. Uzela sam ju iz akvarija Ii 3 sata tulila ko kisna godina. Da, i u skoli sam te dane sjedila uz prozor i tulila….*

*Od kad znam za sebe gnjavim da hocu zlatnog retrivera ili labradora pa mi je buraz obecal da bu mi to poklon od njega z avjencanje dok bum se zenila…tak da, ko god me misli zenit... da znate rofl *

*Nemogu smislit baku, tatinu mamu i ak slucajno nekom padne na pamet dad ok bum studirala u zgu zivim kod nje, odrekla bum se jedne godine faxa i radje delala negde da si zasluzim pare.. *

*Nebrem namignuti s desnim okom.. i da... nebRem Reci `R` rolleyes*

*Mrzim kukce… bilo koje vrste. Al najgori su oni kaj gmizu…. Jezim se od toga. Al sam sad na moru prevladala neke strahove jerk o bu od nas 4 cure ubijal stonoge po stanu? wink *

*Obozavam plivati i mogu plivati 3 dana ak treba. Proplivala sam bez pomocnih sredstava s nepune 4 godine… I od onda sam s majkom plivala u najvece dubine, naravno, dogovor je bil ak se umorim, da se primim za njeno rame i nastavimo plivati…. Tak da nije za mene samo brckanje u plicaku nego postene ture plivanja. thumbup *

*Volim andjele jer su mi jednostavno slatki… I imaju krila koja odma vezem uz nebo i let…. A nebo je kul…
*


Image Hosted by ImageShack.us



- 14:30 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

volim:

i believe in-