gramzljivi prokletnici predobrih namjera

ponedjeljak, 08.06.2009.

Kada se stvari krenu odvijati brzinom svjetlosti

Eto, nema ni punih tjedan dana od mog tipkaranja, i već se izdogađala hrpa stvari, i mrzim kad odluke ne mogu ni pošteno 'progruntat' u glavi, a već se sve okrene u drugom smjeru.
Naime, vjerojatno ćemo tražiti povrat kapare za stan natrag. Točnije, ja se iskreno nadam da će stvari ići nama na ruku i da ćemo ga uspjeti službeno zatražiti. I naravno, dobiti. Jer mi se ne da naguravat s njima više, trčat za hrpetinom papira okolo ko neki istrenirani cucak, samo zato da bi banci za 20 godina dala duplo veći iznos nego kaj su mi 'posudili'.

Želim biti podstanar idućih nekoliko godina, u tom periodu si kupit neki pošteniji auto koji će me poslužit barem još 6-7 godina, i još budem uspjela ušparat uz sve to neku siću. Ne moram biti na stanu u Zagrebu, ne patim na to, a i stanarine su duplo jetinije tu di namjeravam unajmit stan.. A kroz to vrijeme se budu neke stvari iskristalizirale i lakše ću vidjet šta dalje.

Svima sam psihoterapeut, rame za plakanje i publika zadnjih nekoliko dana, od same potrebe za običnim razgovorom, savjetima, reikijem, ili pak zato jer ih nitko drugi ne želi slušat. Mrtva sam umorna fizički, iscrpe me psihički, a s time da nitko ne pita kaj mene muči.
Muče me neke stvari.. (osim stana i stvari o kojima vam pišem, koje su mi postale tolko banalne..) za koje imam osjećaj da će me ljudi krivo shvatit ili uopće neće shvatit, pa ih radije držim za sebe. Postala sam tiša, mirnija, zatvorenija i povučenija u sebe, i opet dižem neki zid oko sebe. Udaljavam se od prijatelja i zatvaram se pred dragim. A pravim se da je sve u redu.. ide mi zasad, vidjet ćemo koliko još dugo!

I da ne ostavim deprimirajući ton za kraj jedna anegdota. Naime, kak sam se zdebljala i sve to dobila u trbuhu, naravno da nemam kaj za obuć, ili mi je naknap, ili u malo elegantnijoj obleki, primjerice haljini, izgelam ko trudnica (jesemu.. ko da sam balon progutala), kupila ja one gaće seteznik (za ovaj vikend, krstitke, familija i te spike). Onak.. nije da su me pretjerano stanjile, malo, reko.. budem ja to obukla za ispod haljine, onak da popravim dojam.
Oko 7 ujutro smo krenuli, oko dva popodne sam popizdila, reže me u preponama, reže me pod cicama, reko, jebem im kvalitetni i skupi steznik koji mi je skoro kožu razrezal. Popizdila sam i otišla na wc, skinula ga i mogu vam reć da nisam niš puno deblja bila.
Jež ga... kad mi žene moramo komplicirat.. (al sam svejedno svima naglasila da nisam trudna već da sam se zdebljala, da ne bi bilo nismo znali) hehe

08.06.2009. u 12:04 • 11 KomentaraPrint#

četvrtak, 04.06.2009.

Podsjetnik da sam živa, i da vas i dalje gnjavim

Tu sam, doduše malo rijeđe, i ne stignem redovito komentirat vaše blogove, ali me još niko pa ni sam vrag nije pomel s lica zemlje (nije da nisu pokušavali, hehe).

Puno novosti u mom životu, od toga da opet imamo probleme s kreditom, bla bla bla, traže još nekakve papire, potvrde, a mi čekamo službeno-pismeno očitovanje od investitora o datumu završetka i svakakva sranja da prostite, i onda ću ih derat za skidanje cijene, još minimalno 60 ojra po kvadratu dole želim!
Postoji naznaka da bi se možda moglo skemijat i nekaj u lijepoj našoj za kredit, s obzirom na to da sad dižemo manju svotu nego prije par mjeseci, itd, itd...

Novost i vezano za radno mjesto (ne, nisam dobila drugi posao), skresali u mi putne troškove, i to za skoro 600 kuna, a mene ko j... kaj radim dnevno 60 kilometra samo da bi došla na posao i vratila se doma. Ko bude išao na sastanke? He he, ja ne!

Još jedna novost, selim se od kuće, idem u podstanare s dragim. Prekipilo mi! Totalno! Malo sam prestara da misle da bi mogli sa mnom pod brisat, imaju doma balavurdiju od bahate mlađe sestre, pa nek nju zajebavaju. Sad tražim stan, mislim da budem u naredna dva tjedna barem 13-ak kilometara udaljena od svojih!
To mi je jedna od svijetlijih točki u životu u zadnje vrijeme. Osim mog dragog, jednostavno ne vjerujem da konačno imam toliko sreće i da sam naletjela na osobu koja me poptuno podržava i koja je sto posto uz mene!

Mislim da vam se idući put javim iz novog stana.. ako bude imao internet ;) ako ne, onda s posla.

ljubim..

04.06.2009. u 13:23 • 6 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (12)
Rujan 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moji doživljaji.. istresanje frustracija.. i sve ostalo

.....moj ispušni ventil, ma da to ne znači da još uvijek ne puknem doma, na poslu, rasplačem se od jada ko kišna godina...

Copyright 2008 © by Shimilam: sva autorska i ina prava zaštićena.
Ako je nekom moj život tolko zanimljiv da bi ga kopi/pejstao, prvo mi je javite.

Možete mi mejlati na shimilam(at)net.hr

Meni su dragi:

- Amorfiu
- Elle
- Kenguur
- Eurosmijeh
- Sam' što nije
- Andrejevna
- Destination Unknown
- Sanela Mallory
- Kikicarodjkica
- Assilletta
- Wictor
- Lady
- fra gavun
- showdown2000
- Daisy
- Rib@rnica
- nacugivara

a koliko se klikamo od 27.10.2008.?
Free Counters
Free Counters

Blogerica.com target=_blank>Blogerica.com