gramzljivi prokletnici predobrih namjera

utorak, 14.04.2009.

i nakon produženog blagdanskog vikenda... produžen radničko mučenički tjedan!


Jest da sam na poslu već sat vremena i da sam budna više dva sata, ali još uvijek ne uspijevam normalno gledati svijet oko sebe i jedino šta dobro vidim je nekakav kauč, krevet, ležaj... a toga trenutno nema oko mene.

Produženi vikend je bio baš produžen, u jednom smislu, a u drugom pak prekraćen.. Kao što smo planirali, ovaj vikend smo zaružili do ranojutarnjih sati. Nije bilo turneje kao što sam najavljivala (naime, prerano smo krenuli s potocima alkohola) pa smo se zadržali u lokalnom bircu na živoj muziki. I izdržala sam čak do tri ujutro! Neću u detalje, jedino kaj ću spomenut jest dio da smo amato baš svi tu večer zaplivali boreći se alkoholnom strujom ;)

E, sad.. zašto produžen radničko mučenički tjedan? Radim samo četiri dana, ali mi se sutra nacrtava u uredu inozemni gos'n project manager za Lijepu našu i naravno koji je šutio zaliven ko ona stvar da će dovesti novu mi kolegicu. Tako je Gos'n bez muda jučer navečer u 10 oklok poslao mejl da dolazi danas predvečer (ne, nema teoretske sanjive šanse da idem pred njega, može me vrit pihnut) i da će mi predstavit novu buduću kolegicu (e sad, dal bu ona već počela radit il tek finaliziraju razgovor, to ne znam, a pošto sam ja samo voditelj ovog ureda, to vjerojatno ne trebam znati).
A Gos'n bez muda će biti tu i idući tjedan, tak da mi se već lagano serucka od toga. Jer totalno ne znam kaj bi mogao raditi tu desetak dana a ne zna zucnut niš po naški. Kaj se mene tiče, može mi sjediti u uredu i gledat me kak radim. I mogu ga profurkat po centru grada u svojem 19 godina starom raspadajućem limenom ljubimcu (možda trul pod pukne ispod njega pa mu posanjčem dupence po zagrebačkom asfaltu). Ili ga mogu profurkat u službenom autu za koji sam prije godinu dana tražila ponude i predračune.... ups, pa oni taj auto nikad nisu kupili, joj mene, plavuša je to zaboravila! Stvarno ne znam kak sam mogla!
Ako niš drugo mogu ga profurkat u taxiju za koji mi svesrdno daju pare kad idem na sastanak, ali jajks! Ja ne koristim ni taxi već se za svoje novce vozim s gradskim prijevozom ili pak tjeram svoje limeno siroče o svom trošku.

Joj ljudi moji, ovo će biti nadasve zanimljivo, samo čekam da mi nekaj veli, i da me nekaj pita. Uf kak sam nabrijana! A možda da ih sve zaj... pa si uzmem bolovanje? hehe

Odoh sad, moram riješiti test iz zaštite od požara, na temelju predavanja na koja me nitko nije slao, i na temelju skripte koju su valjda piromani pisali pa pol toga namjerno fali.

Ljubi vas vaša Shimi dok još može, jer budem za koji dan s kalašnjikovim hodala po Zagrebu!

14.04.2009. u 08:44 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Listopad 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (12)
Rujan 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moji doživljaji.. istresanje frustracija.. i sve ostalo

.....moj ispušni ventil, ma da to ne znači da još uvijek ne puknem doma, na poslu, rasplačem se od jada ko kišna godina...

Copyright 2008 © by Shimilam: sva autorska i ina prava zaštićena.
Ako je nekom moj život tolko zanimljiv da bi ga kopi/pejstao, prvo mi je javite.

Možete mi mejlati na shimilam(at)net.hr

Meni su dragi:

- Amorfiu
- Elle
- Kenguur
- Eurosmijeh
- Sam' što nije
- Andrejevna
- Destination Unknown
- Sanela Mallory
- Kikicarodjkica
- Assilletta
- Wictor
- Lady
- fra gavun
- showdown2000
- Daisy
- Rib@rnica
- nacugivara

a koliko se klikamo od 27.10.2008.?
Free Counters
Free Counters

Blogerica.com target=_blank>Blogerica.com