gramzljivi prokletnici predobrih namjera

četvrtak, 29.01.2009.

ajmo malo o ananasu sa čokoladom, banana je isfurana

Ananas mi puno bolje zvuči, čokolada još bolje. Šokirala sam se kad sam u mejlu pročitala špotanciju da ima onih koji čekaju nastavak moje humorno-poslovno-životne drame. Mislila sam da tu nabadam samo da nabadam i olakšam dušu, al eto, nekom je i moj život poput meksičke sapunice. Oće netko kupit scenarij?

Joj, luda sam da luđa ne mogu biti, jučer su me razvalili psihički na poslu, popizditis bum dobila, kronični. Ovi ino-šefovi opet izmišljaju toplu vodu, prčkaju po koncepciji koja se konačno prihvatila, počela realizirati, kad se počelo raditi na brandingu i sad sve ruše i ubijaju me u pojam. Poslala sam im kobasa-mail sa tri milijuna što nebitnih, što bitnih pitanja i svojih argumenata, pa nek njih zaboli glava kak je i mene povodom njihovog maila. Tražim od njih da prije svega provedemo analizu istraživanja tržišta. Moš si mislit kak budu to odobrili.
Danas nemam nikakav sastanak, dolepršala sam na posao u trapericama, pohabanoj staroj crnoj dolčeviti, bez šminke i sa podočnjacima. Eto kak djeluje na mene njihovo kenjanje. Totalno nemam volje.

Kaj se tiče kuće, kuća uopće ne izgleda tak strašno kak je moja buduća svekriva to opisala. I nije se raspukao cijeli plafon i kroz tu pukotinu se ne vide armirane žice i nikom ne cure crijeva odnikud i kroz njega nisu curili milijoni hektolitara vode u podrum, i uopće nije pukla cijev, puko je fak jebeni ventil, plastični, stari i pohabani. To se dogodilo i meni doma, puko mi je novo-stavljeni ventil na nove instalacije, po noći, dok smo mi mirno spavali na katu, i skužili smo tek ujutro.
Bitno da je ona radila drame iz cijelog slučaja. Na plafonu je popucala boja, malo žbuke palo, samo treba pogletati i pofarbati, fakat nije nekakva velika šteta. To sredimo kad zatopli uz frendove i jedan roštilj!

Kartanje nam još uvijek šteka, iako Mica i ja dostižemo polako njezinog Zakonitog i mog Dragog, uvijek prekinu igru kad dobijemo partiju-dvije-tri, i onda izgubimo tolko, sad nas vode četiri partije (kaj je još uvijek niš naspram onih 15 partija kolko smo mi njih vodile na staru godinu, hehehe). Sutra to moramo još smanjiti. Jednom kad naučim baratat sa jednim od hrpu onih turbo kompliciranih alata za upload slike (nije da je komplicirano, al meni se ne da zaj.. s tim na poslu jer ne stignem baš, a doma nit ne palim komp), stavim vam slikicu reze prošlogodišnjeg kartanja.

Sad idem na kafu, da čujem novosti.. A još nisam ni ništa njamala danas.

29.01.2009. u 11:50 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (12)
Rujan 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moji doživljaji.. istresanje frustracija.. i sve ostalo

.....moj ispušni ventil, ma da to ne znači da još uvijek ne puknem doma, na poslu, rasplačem se od jada ko kišna godina...

Copyright 2008 © by Shimilam: sva autorska i ina prava zaštićena.
Ako je nekom moj život tolko zanimljiv da bi ga kopi/pejstao, prvo mi je javite.

Možete mi mejlati na shimilam(at)net.hr

Meni su dragi:

- Amorfiu
- Elle
- Kenguur
- Eurosmijeh
- Sam' što nije
- Andrejevna
- Destination Unknown
- Sanela Mallory
- Kikicarodjkica
- Assilletta
- Wictor
- Lady
- fra gavun
- showdown2000
- Daisy
- Rib@rnica
- nacugivara

a koliko se klikamo od 27.10.2008.?
Free Counters
Free Counters

Blogerica.com target=_blank>Blogerica.com