gramzljivi prokletnici predobrih namjera

srijeda, 21.01.2009.

u banani sam zbog....svega

Baš kao što i reče naš divni premijer da smo u banani, tako sam i ja u banani ovih dana. Zbog svega. Koma.
Krenimo od posla. Započela sa realizacijom business plana, polako si razrađujem projekte, moram svaki posebno odvojiti pa detalji, bla bla. Uglavnom veselila sam se, i bila sretna kaj sam konačno počela raditi neš korisno i intenzivnije. I onda se neki dan čujem s kolegicom iz naše inozemne firme vezano za neke materijale koje su oni koristili prema oglašivačima, i veli ona meni: 'čula sam prošli tjedan za promaknuće i moram reći da ne znam dal da ti čestitam ili da te žalim'. AAAAAAAAAAAA, wtf? Da me žali, joj, odma me uhvatila šiza i počeo se vrtjeti po glavi neki crni scenarij, da tu ima stvari koje mi nisu rekli, da sam nadrapala... UIglavnom, čopila me takva frka i mislim si kaj je meni ovo trebalo. S druge strane naravno da mi je trebalo, bolje da sam prihvatila nego da su mi doveli nekog nadri-šefa koji šatro neš zna (slično kao kolega koji je radio sa mnom i došao pod povlaštenim uvjetima i nije ispunio nikakva očekivanja, nabro se plaće, podvio rep i ošo, a meni ostavio da čistim njegova sranja). I tako, velim ja da je bolje da zasučem rukave i da sam sama sebi šefica (i bez povišice) nego da me netko maltretira. I tako na kraju jednosatnog razgovora, kaže meni inozemna kolegica da će mi 'ipak čestitati' a žalit ćemo ako će biti potrebno. E, fala ti ko sestri!

Prebacimo se na privatni život. Poplavila nam je kuća u Zagrebu (u kojoj nitko ne živi) koja je na prodaju. Sad su svi pametni i okrivljuju druge zbog nezatvaranja vode, i onda dođe buduća svekriva i ponosno izjavi: 'ja sam u nedjelju bila u kući i sve je bilo u redu', na kaj sam ja popizdila i pitala ju dal je možda kad je u nedjelju bila u kući i kad je sve bilo u redu, zatvorila vodu? Na kaj je izjavila da to nije njezina dužnost već da je to trebao učiniti njezin sin (moj dragi, jelte), mojmene batje. Ruka bi joj se osušila i otpala da je okrenula ventil! MRŠ!
Sad moram čekat da zatopli i da zamijenimo cijev, i pofarbat kupaonu i podrum.

Dalje me muči to kaj sam se zdebljala a kile nikak dole. Pas masters. Više ne znam kaj bi jela-ne bi jela i već sam luda. A kak sam niskotlakaš, moje reduciranje/smanjenje jela mi samo stvara probleme kod svakodnevnog funkcioniranja u obliku vrtoglavice, glavoblje i nemogućnosti koncentracije (kaj mi sad najmanje treba zbog posla).
Onda mi dragi jučer izjavi kak sam se prestala sređivati u zadnje vrijeme. Mrš i ti isto. Cijelu zimu nabadam u štiklama/čizmama/gležnjačama/špic papcima i sličnome i onda kad je pala ova usrana ledena kiša, kad je sve bilo smrznuto i puno leda i snijega uvukla sam se u nekakve zimske polučizmice (koje si je prošle zime kupila moja mama al su joj preuske i nije ih nosila, jest da su mi broj prevelike, al tremo čarapa sve to sredi) koje su iznutra obložene preeeeeetoplim krznom, ravne su, vodo-nepropusne, imaju debeli džon, polu-bapski izgled i ne skliže mi se u njima, sve u svemu milina. I sad sam još nakon svega toga dva dana za redom obukla tenesice, i ja sam se prestala sređivat. Uz sve to sam se zdebljala pa se ne osjećam dobro u svakom komadu odjeće koji mi je u ormaru i normalna stvar da neke majice trenutno ne bum obukla na sebe (bez obzira na to kaj se njemu dopada kad si ja oblečem 'majcu s cicama' koja mi je još k tome preuska trenutno).
Da rezimiram (VRIJEDI ZA CIJELI MUŠKI ROD): probajte vi nabadat u štiklama po snijegu i ledu (da bi dobro izgledali na poslovnom sastanku i vašoj dragoj), nosite na -15 tanke, uske i dekoltirane majčice, hodajte kad vam se smrznu noge u kvazi-kalitetnoj obući i to na 10 cm visine, probajte se ne prehladiti u takvom izdanju, ne imat problema s bubrezima i jajnicima, ne imat probleme s krvničkim bolovima za vrijeme menge kad se nahladite, probajte i izrodit jedno, dvoje ili troje djece nakon svega toga. Ak sam kaj zaboravila, curke, slobodno nadodajte!

Ježte se svi s fensi šmensi izgledom, ja bum se na -15 bavila svojim zdravljem (sadašnjim i budućim) a vama ak se ne sviđa to kaj na sebi imam debelu jaknu, kapu, šal, rukavice traperice i preeeetople čizmice polubapskog izgleda, ne morate gledati!

21.01.2009. u 09:48 • 16 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (12)
Rujan 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moji doživljaji.. istresanje frustracija.. i sve ostalo

.....moj ispušni ventil, ma da to ne znači da još uvijek ne puknem doma, na poslu, rasplačem se od jada ko kišna godina...

Copyright 2008 © by Shimilam: sva autorska i ina prava zaštićena.
Ako je nekom moj život tolko zanimljiv da bi ga kopi/pejstao, prvo mi je javite.

Možete mi mejlati na shimilam(at)net.hr

Meni su dragi:

- Amorfiu
- Elle
- Kenguur
- Eurosmijeh
- Sam' što nije
- Andrejevna
- Destination Unknown
- Sanela Mallory
- Kikicarodjkica
- Assilletta
- Wictor
- Lady
- fra gavun
- showdown2000
- Daisy
- Rib@rnica
- nacugivara

a koliko se klikamo od 27.10.2008.?
Free Counters
Free Counters

Blogerica.com target=_blank>Blogerica.com