gramzljivi prokletnici predobrih namjera

ponedjeljak, 24.11.2008.

A new day has come...

Danas sam si odspavala duže pola sata. Priuštila sam si taj luksuz. Umjesto da se sat i 15min vucaram po gužvi, ja sam krenula pola sata kasnije, i kasnila niti deset minuta na posao. Bingo! Stigla bih i na vrijeme, ali mi se nije dalo kamikazirati po hladnim nam Purgerskim ulicama...

Jedan moj kolega ima na mobu pjesmu/zvono, a ide ovako: zakej ja ne volim po-ne-dje-ljak, zakej ja ne volim po-ne-dje-ljak...
Nije neka pjesma, više kućni uradak, al je fantastično, jučer sam ga zaboravila žicati da mi prebaci ton. Nije ovaj ponedjeljak tak loš, al je stvarčica tolko zarazna pa si ju pjevušim bez obzira dal je ponedjeljak il ne.

Povišica.. otišel mejl... sad čekam na odgovor. Vidim da nekim ljudima ovdje u Lijepoj nam našoj nije baš drago što sam to tražila, al ko ih šiša (fizerka.. pretpostavljam, al me nije briga na koncu konca). Više sam imuna na takve stvari, doduše ne 100%, al dobrih 99 jesam. A kad se sjetim sebe prije koje dvije godine, sva u strahu da ne ostanem bez posla, šutila, trpila, bila terorizirana, maltretirana psihički, da ne pričam o seksualnim aluzijama na radnom mjestu i mojim bjegovima od ljudi koji aludiraju na to.
Zato sad iako mi je ok na ovom poslu, šaljem CV-e, idem na razgovore, osiguravam svoju budućnost. Tak i tak svima njima prvo treba dva mjeseca od natječaja da počnu zvati kandidate na razgovore, pa prvi krug, pa drugi, pa psiho test i sva ostala čuda i čudesa. I na kraju se to svede na nekih tri do pet mjeseci čekanja do konačnog odgovora. Zato ja gledam na sve te razgovore kao potencijalnu investiciju za budućnost.

A da ne pričam o raspoloženju danas. osim kaj je gužva, stalno telefoni, stalno mobiteli, mailovi, pa opet telefoni i mobiteli vezani za mailove... Već mi sad polako glava puca.
Al nema veze, još samo neka tri sata, malo više.. Izdržat ću.

24.11.2008. u 12:26 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (12)
Rujan 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moji doživljaji.. istresanje frustracija.. i sve ostalo

.....moj ispušni ventil, ma da to ne znači da još uvijek ne puknem doma, na poslu, rasplačem se od jada ko kišna godina...

Copyright 2008 © by Shimilam: sva autorska i ina prava zaštićena.
Ako je nekom moj život tolko zanimljiv da bi ga kopi/pejstao, prvo mi je javite.

Možete mi mejlati na shimilam(at)net.hr

Meni su dragi:

- Amorfiu
- Elle
- Kenguur
- Eurosmijeh
- Sam' što nije
- Andrejevna
- Destination Unknown
- Sanela Mallory
- Kikicarodjkica
- Assilletta
- Wictor
- Lady
- fra gavun
- showdown2000
- Daisy
- Rib@rnica
- nacugivara

a koliko se klikamo od 27.10.2008.?
Free Counters
Free Counters

Blogerica.com target=_blank>Blogerica.com