gramzljivi prokletnici predobrih namjera

utorak, 21.10.2008.

Umjesto ponedjeljka, utorak..


Dakle, meni je jučer bio pravi ponedjeljak, osim kaj mi je krepao laptop - službeni, (preko cijelog ekrana sam dobila informaciju da imam neki virus na njemu), iako imam garanciju gospoda su izjavila da oni ne servisiraju softwerski već samo hardwerski dio, i onda sam se mogla fućkat. Jučer sam triput bila u Zg, uspjela pronaći servis, dečki su mi već u tri javili da je gotovo, i nije bio virus, neg nekakvo preopterećenje windowsa, ne kužim se ja u to. Danas sve normalno radi, jest da je malo sporiji, al ne bum cjepidlačila.
Direktor mi je imao slom živaca: zašto sam zvala našeg informatičara a ne njega kad se to desilo, zašto ne žele primiti laptop kad je pod jamstvom, šta ćemo s programima... i slične gluposti. Mislim, HALOOO, tebe ću zvat da mi ti veliš kaj da radim a nemaš veze s IT djelatnošću, ni s bilo čime povezano s time (osim kaj se tu i tam koristi s kompjuterom i mailom); ak neće oni primt, odnijet ću nekom drugom; a za programe ću j... sve po spisku frajeru od kojeg su kupili sve to i ima izvolit da mi ih ponovo ugradi besplatno (jer idioti nisu dobili, ni reagirali na to da nema instalacijskih cd-a, koji su PLAĆENI!!!)).
Napravio slona od muhe i tolko me iznervirao da sam se u autu vozila s vrećicom kraj sebe jer mi je želudac bio u grlu. A da ne pričam da mi je prvo jelo bila prefina goveđa juhica s domaćim rezancima tek u šest navečer. Nema boljeg od domaćih rezanaca na juhi..

A sad se idem bacit na posao jer mi u inboxu stoji neotvoreno još dvadesetak mailova, a na stolu pune dvije vrećice prospekata, vizitki i ostalog sa Ambiente za razvrstat po važnosti.

21.10.2008. u 10:28 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (12)
Rujan 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moji doživljaji.. istresanje frustracija.. i sve ostalo

.....moj ispušni ventil, ma da to ne znači da još uvijek ne puknem doma, na poslu, rasplačem se od jada ko kišna godina...

Copyright 2008 © by Shimilam: sva autorska i ina prava zaštićena.
Ako je nekom moj život tolko zanimljiv da bi ga kopi/pejstao, prvo mi je javite.

Možete mi mejlati na shimilam(at)net.hr

Meni su dragi:

- Amorfiu
- Elle
- Kenguur
- Eurosmijeh
- Sam' što nije
- Andrejevna
- Destination Unknown
- Sanela Mallory
- Kikicarodjkica
- Assilletta
- Wictor
- Lady
- fra gavun
- showdown2000
- Daisy
- Rib@rnica
- nacugivara

a koliko se klikamo od 27.10.2008.?
Free Counters
Free Counters

Blogerica.com target=_blank>Blogerica.com