šegrt Hlapić.blog

12.12.2007., srijeda

Ne znam zbog čega sam opet ovdje, ne znam hoće li mi zamjeriti oni koje sam zapostavila sve ovo vrijeme, ne znam hoću li imati što pametno za napisati, ne znam koliko će i ovo trajati, ne znam ništa, ali evo me.
Ponovno mi je sto puta palo na pamet otići na blog.hr, ali nekada nemam vremena za otovoriti omiljeni portal i vidjeti najnovije vijesti.
Nemam vremena čitati, nemam vremena za niša, ali zna se, sve je to stvar organizacije. I zaista je tako. Samo kada se sjetimo koliko vremena na poslu prolaprdam, koliko vremena kod kuće provedem na glupe emisije ili časopise tipa Story, Gloria... nije ni čudo što jednu knjigu čitam već mjesec i pol dana ili ne stignem ispeći kolač ili očistiti kupaonicu.
No sve je to uzrokovano i drugim stvarima. Tješim se.
Da, ljudi, udala sam se!!! 23. lipnja ove godine. Dakle, Deba i ja ćemo proslaviti pola godine braka pred sam Božić.
Kupili smo stan od 56 kvadrata na kredit od 22,9 godine. Rata je prilična, 2.300 kuna, ali da se nismo usudili, nikada ga ne bi imali.
Sada imamo hrpu posla, čekamo da nam stave prozore, moramo mijenjati parkete, instalirati centralno, novu kupaonicu, sav namještaj... joj posla ko u priči.
Ako imate bilo kakvih saznanja tipa laminat/parket, pločice/laminat, junkers/vaillant... sve što se tiče uređenja interijera, javite.
Da, još uvijek sam na istom poslu, zadovoljna sam.
Deba je dobio posao u osnovnoj školi, ali u Vinkovcima pa putuje svaki dan. Uglavnom cijele dane nismo kod kuće, ali nije nekakav preveliki bed. Imamo vremena jedno za drugo jer se čujemo gotovo pod svakim odmorom.
Sad idem.
Trudit ću se javljati češće i s nekim temama, a ne ovako raspršeno.
Valjda!
Pusa svima!!!
- 21:04 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (6)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (11)
Studeni 2006 (11)
Listopad 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Imala sam potrebu pisati i mimo onoga za što me plaćaju. Mislim da imam puno toga za reći, ako ne nekom drugom, onda sebi. Pišem tek dijelove svakodnevnih događaja koje za sobom povlače hrpe sjećanja. Što će prevagnuti, nemam pojma. Možda će neke osobne stvari biti preuznemirujuće, ne odogovaram za svoje postupke. zujo

Uvijek zavirim

Ovdje i sada

Ne mogu slušati ljude kad se žale kao da su svi drugi krivi za ono što im se događa, a oni su mučenici i pravednici. Nije mi jasno kako svi do sad već nisu shvatili da su skro sve najvažnije stvari u životu upravo onakve kakvim ih sami naprave. A tu ubrajam i muško - ženske odnose.
Krešimir Pintarić, Ljubav je sve