šegrt Hlapić.blog

13.01.2007., subota

Hm... lova

Večeras idem na punk koncer u klub Mini teatar. I to po dužnosti. Moram priznati da bih radije kod kuće probavljala večeru koju Deba planira praviti. Neki dan sam mu kupila kuharicu Riba iz serije Enciklopedija mediteranske kuhinje pa ju je večeras cijelu zaslinio. Sad ne zna što bi pravio. Ja sam se za ručak najela dinstanog kiselog kupusa i suhog mesa i krumpira pa ne planiram još ništa jesti, ali znam da ću za sat vremena biti gladna. Gledali smo Gilmorice pa se nabrijao na jastoge. Samo bi mi još to trebalo njami
Da, koncert. Fora mi je što idemo, ali mi je bed jer ujutro radim i odmah ću to morati pisati. Mislim da bi mi bilo dobro da se i ne trijeznim. Urednik će onda biti najzadovoljniji. Pijem već treći gemišt i lagano me hvata. thumbup

Danas sam se našla s prijateljicom iz djetinjstva s kojom sam se, istina u posljednjih nekoliko godina dosta udaljila. Planira se preseliti u Osijek kod dečka. On je dobio stan jer je pristao biti domar u svojoj zgradi. Radi se o nekom malom stančiću, ali super dovoljno za njih dvoje. Prvo me je iznenadila kada sam ju pitala koja je kvadratura stana, a ona nije znala. Onda je krenula sa spikom Dečko će ovako, ono je planirao onako... Bez veze. Za mene bez zajedničkog dogovora nema ništa. Onda joj je valjda spočitnuo kako ima veću plaću od nje i da ona nikada nema novaca, a kada sam ju pitala kolika mu je plaća, rekla je da ne zna. Nisam mogla vjerovati. Četiri godine su zajedno, a ona ima opravdanje da se ne želi upletati u tu sferu njegova života. A planiraju uskoro živjeti zajedno. Meni je to nepojmljivo. Sjećam se da dok sam bila studentica i dok sam živjela u podstanarskim stanovima, uvijek sam Debi govorila koliko imam love, a i on bi meni rekao koliko je dobio od ovog ili onog. Sad je isto tako. U kunu zna kolika mi je plaća, koliko za što trošim (bili to moji, njegovi ili zajednički troškovi), svaki odlazak u Konzum, svaku majicu i gaće. Nekada mu je bed i kaže mi da mu ne moram sve to govoriti jer ja jedina i zarađujem, ali meni je sasvim normalno da kada s nekim živiš i s njim planiraš zasnovati obitelj da mu govoriš stanje svog računa. Isto tako znam koliko love (ušteđene) on ima na svom računu, koliko love je dobio od mame, bake... i što želi kupiti. Mislim da se samo tako može živjeti. Jasno mi je kada neke žene skrivaju od svojih muževa jer su oni skroz konzervativni pa im brane neke glupe sitnice, ali ja od Debe ne moram ama baš ništa skrivati. Ako misli da nešto nije ok, reći će mi pa ću razmisliti o tome hoću li to kupiti ili ne. Uglavnom, oko svega se dogovaramo. Ne bih mogla zamisliti da je drugačije.
Istina, kada bi živjeli odvojeno, vjerojatno bi bilo drugačije, ali mislim da i oni ljudi koji tek planiraju živjeti zajedno trebaju razmišljati na taj način.
Što mislite o tome?
- 18:14 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (6)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (11)
Studeni 2006 (11)
Listopad 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Imala sam potrebu pisati i mimo onoga za što me plaćaju. Mislim da imam puno toga za reći, ako ne nekom drugom, onda sebi. Pišem tek dijelove svakodnevnih događaja koje za sobom povlače hrpe sjećanja. Što će prevagnuti, nemam pojma. Možda će neke osobne stvari biti preuznemirujuće, ne odogovaram za svoje postupke. zujo

Uvijek zavirim

Ovdje i sada

Ne mogu slušati ljude kad se žale kao da su svi drugi krivi za ono što im se događa, a oni su mučenici i pravednici. Nije mi jasno kako svi do sad već nisu shvatili da su skro sve najvažnije stvari u životu upravo onakve kakvim ih sami naprave. A tu ubrajam i muško - ženske odnose.
Krešimir Pintarić, Ljubav je sve