šegrt Hlapić.blog

24.11.2006., petak

Kako sam se razočarala neku večer. Kolega i ja smo bili na nekakvom skupu HDZ-a u jednom osječkom prigradskom naselju. Poslovno, naravno. Tri smo dana čekali neke likove koji se na kraju nisu ni pojavili. Gledamo ekipu oko sebe, a ono hrpa mladih ljudi, zgodnih pički željnih političke karijere, šminkerčića i ostalih kretena. Čak smo zaključili kako je dobro učlaniti se u takvu nekakvu stranku, ako zbog ničega, a ono zbog dobre udaje, ženidbe.
Odjednom se među tim likovima pojavi dečko kojega poznajem još s jednog ludog koncerta kojega smo organizirali '96. ili '97. godine za Dan planete zemlje u Mikanovcima. Na koncertu je bila hrpa punkerskih bendova iz Osijeka, Vinkovaca, Županje i bio je to događaj za pamćenje koji je obilježio moje prve prave pankerske dane, odrastanje uz koncerte i sve što ide uz to. Ne bih sada navodila ime benda, ali zvučao je vrlo živopisno, smiješno i pravo pankerski.
E sad, taj je dečko u tom bendu svirao bubnjeve, mislim. Kasnije sam ga sretala na faksu. Malo smo se pozdravljali, malo ne, ali znali smo se i uvijek se nekako kretali na istim mjestima.
I sada se on pojavi na skupu HDZ-a. Znam da će ispasti kako se opet krećemo na istim mjestima, no uloge su bitno drugačije. Pitam ga: Što ti radiš ovdje?, a on meni protupitanjem: A ti? Odgovorila sam mu da sam ovdje s poslom. A on, on je eto, tako, šta ćeš... Zacrvenio se, prokiptio, bilo mu bed. A ja njemu: Uništio si mi mladost!
Dobro, nije baš tako jako strašno. Ali, bilo mi je bed.
- 13:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (6)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (11)
Studeni 2006 (11)
Listopad 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Imala sam potrebu pisati i mimo onoga za što me plaćaju. Mislim da imam puno toga za reći, ako ne nekom drugom, onda sebi. Pišem tek dijelove svakodnevnih događaja koje za sobom povlače hrpe sjećanja. Što će prevagnuti, nemam pojma. Možda će neke osobne stvari biti preuznemirujuće, ne odogovaram za svoje postupke. zujo

Uvijek zavirim

Ovdje i sada

Ne mogu slušati ljude kad se žale kao da su svi drugi krivi za ono što im se događa, a oni su mučenici i pravednici. Nije mi jasno kako svi do sad već nisu shvatili da su skro sve najvažnije stvari u životu upravo onakve kakvim ih sami naprave. A tu ubrajam i muško - ženske odnose.
Krešimir Pintarić, Ljubav je sve