šegrt Hlapić.blog

14.11.2006., utorak

Ispeci pa reci! Svakako reci!

Promijenila sam dizajn jer se dosadašnji činio prilično kompliciran i uopće nije odražavao mene. Eto. Za one koji su se možda pitali. Nije ni ovaj baš prava slika, ali može poslužiti još neko vrijeme. rolleyes
Htjela sam pisati o toliko lijepih stvari. Zapravo, možda ne baš toliko, ali.
Pronašla sam svog starog i prvog Šegrta Hlapića. Bila sam neizmjerno sretna. Sad tu sreću ne mogu iskazati u pravoj mjeri jer sam jako, jako ljuta.
I to na Debu.
U zadnje vrijeme svako malo koristi priliku da mi spusti. Dobro, možda sam preosjetljiva i preumorna (došla kući s posla u pola 6), ali to nije razlog. Ponekada se osjećam glupa samo zato što se u nekom glupom trenutku krivo izrazim. Priča:
Kupujemo staroj peglu budući da pegla veš svih nas, a stara pegla je totalna katastrofa. Pegla sve na najjačem jer ne može smanjiti temperaturu. No, fora je u tome što ne zna peglati peglom na paru pa tražimo normalnu peglu kojih ima sve manje. Neki dan tražim u Konikomu, a ono, sve do jedne parne pegle. I danas odem po boju za printer i potražim peglu da nije na paru. Kažu da su naručili. E sad, kažem njemu kako sam tražila električnu peglu na što se on nasmije, a ja kažem kako sam mislila električnu da nije na paru.
D: Pa sve su pegle električne!
Ja: Ma dobro, mislila sam da nije na paru. Skužili su. - govorim želeći nastaviti priču.
D: Mogu mislit' šta ljudi misle o tebi kad im takva dođeš u trgovinu i tražiš tako nešto.
Ja: Šutim
D: Sigurno to stalno radiš.
Ja: Popizdila, šutim, napravila sok i otišla gore ostavivši mu suđe.
D: Šta ti je sad?
U zadnje se vrijeme stalno događa da me špota zbog nečega. Istina, znam i ja njega špotati, ali ovakve me stvari vrijeđaju. Ispadam nesposobna, glupa, ne znam se izražavati i ne znam što već.

... prošlo je 15 minuta od kako sam se pokupila i otišla gore... Deba je došao, ugnjavio me da zašto se ljutim i naravno, udobrovoljio me...
Sada se više ne ljutim.
Ispada kako stalno imam nekakve provale. Ne znam događa li se vama slično, ali ja sam njih itekako svjesna. Znam kada ću što izvaliti i mogu se kontrolirati, samo što se najčešće ne kontroliram jer znam da ću tako nasmijati ljude.
Tako sam nedavno kada sam zvala Lučku kapetaniju tražila kapetana lučke kampetanije. Čovjek je umro od smijeha kao i ja i svi moje kolege. I šta je tu loše?
zujo
- 18:23 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (6)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (11)
Studeni 2006 (11)
Listopad 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Imala sam potrebu pisati i mimo onoga za što me plaćaju. Mislim da imam puno toga za reći, ako ne nekom drugom, onda sebi. Pišem tek dijelove svakodnevnih događaja koje za sobom povlače hrpe sjećanja. Što će prevagnuti, nemam pojma. Možda će neke osobne stvari biti preuznemirujuće, ne odogovaram za svoje postupke. zujo

Uvijek zavirim

Ovdje i sada

Ne mogu slušati ljude kad se žale kao da su svi drugi krivi za ono što im se događa, a oni su mučenici i pravednici. Nije mi jasno kako svi do sad već nisu shvatili da su skro sve najvažnije stvari u životu upravo onakve kakvim ih sami naprave. A tu ubrajam i muško - ženske odnose.
Krešimir Pintarić, Ljubav je sve