šegrt Hlapić.blog

20.10.2006., petak

Najbolje se putuje...

Uskoro idem u Mikanovce. Teta se danas vraća iz doma. Već kuka kako će nakon 6 mjeseci okružena hrpom ljudi opet biti sama. A kuka i kada je tamo jer joj smrdi baba s kojom je u sobi. Zapravo, bilo bi najbolje da je nema. Ali neke stvari ne biramo.
Danas sam joj rekla da bi bilo dobro da joj nabavim psa. Popizdila je i pitala me da valjda ne mislim ozbiljno.
Slagala sam da ne mislim. Ali svejedno mislim da bi joj dobro došao pas.
Ode mi još jedan vikend u nepovrat. A lijepo sam mogla uživati kod kuće.
Sinoć je Igor Mandić imao predstavljanje knjige, autobiografije Sebi pod kožu u Magisu. I lijepo je zaključio ono što već svi znamo. Život je tako nepredvidiv. Sami sebe ne smijemo shvaćati previše osobno. Trebamo šutjeti i raditi. A ja bih još dodala, i boriti se za druge.
Dvolično.
Ispada kako mi se ne da boriti za tetu. Pa i ne da mi se. Ali se borim.

Danas sam super izvozila rikverce. Postajem pravi maher. Jedino sam u gradu malo mulac. Uglavnom ne pratim znakove, ali zato bez beda skužim jesu li drva za ogrjev složena po pravilu ili u križ. Što ima u izlozima i kako izgleda žena na biciklu.
Ma bit će sve ok.
Jedino mi Deba ostaje sam preko vikenda. A popila sam mu i posljednju čašu piva.

party
- 16:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (6)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (11)
Studeni 2006 (11)
Listopad 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Imala sam potrebu pisati i mimo onoga za što me plaćaju. Mislim da imam puno toga za reći, ako ne nekom drugom, onda sebi. Pišem tek dijelove svakodnevnih događaja koje za sobom povlače hrpe sjećanja. Što će prevagnuti, nemam pojma. Možda će neke osobne stvari biti preuznemirujuće, ne odogovaram za svoje postupke. zujo

Uvijek zavirim

Ovdje i sada

Ne mogu slušati ljude kad se žale kao da su svi drugi krivi za ono što im se događa, a oni su mučenici i pravednici. Nije mi jasno kako svi do sad već nisu shvatili da su skro sve najvažnije stvari u životu upravo onakve kakvim ih sami naprave. A tu ubrajam i muško - ženske odnose.
Krešimir Pintarić, Ljubav je sve