Photobucket - Video and Image Hosting

Živim i svemu se divim:)

Čovjek uči dok je živ. Nakon faksa shvatila sam da tek tada počinje učenje. Teoretska znanja često nemaju veze sa praksom. Posao podrazumijeva i stalno praćenje promjena i cijeloživotno obrazovanje.

No, ne učim samo o poslu, učim o sebi. Naučila sam svašta o sebi u zadnje vrijeme – da ne volim kritiku, da sam brzopleta, da sam polupismena, da znam riješiti problem na računalu iako nisam baš sasvim sigurna što je DHCP i što ja to radim pinganjem, ali recimo da sam na temelju ovoga naučila i da sam radoznala iliti da sam sveprisutno cunjalo. Dakle, dok živim učim i o sebi.

Tako sam nedavno spoznala još jedan detalj o sebi i stavila ga u pravu košaricu. Među one davno prepoznate i priznate fetiše, ubrajam još jedan ...

Od rođenja, ili od samog začeća i spolnog opredjeljenja predodređeni su mi klasični ženski fetiši - ne moš' pobjeći od dućana s cipelama, s torbicama, krpicama, kozmetikom, ...kupovina bilo kakve vrste moj je fetiš, pa čak i dnevna kupovina namirnica…

Zbog okruženja u kojem sam radila zavoljela sam tehniku, pa nazovimo ovo tehničko-tehnološki fetiš – trenutno se brinem kako ću nabaviti polulegalnu, besplatnu verziju novog Officea 12, općenito sam oduševljena tehnikom - oduševljavaju me novi LCD televizori sa HDMI priključkom, ili DVD snimač sa 80GB čvrstim diskom, pa sve do malih (gotovo nepotrebnih) sjeckalica za kuhinju, i raznih elektronskih naprava:)

Nedavno, kad smo kupili stan i počeli ga opremati, shvatih da su mi fetiš male plastične kutijie za pakiranje namirnica. Pero me čak prozvao Tupperware Lady! Za tako malo kućanstvo imamo neobično velik broj plastičnih kutijica, pa priznajem fetiš su mi i plastične posudice različitih fela.

Međutim, tek prije par dana sam u razgovoru s dragom prijateljicom priznala sebi i njoj još jedan neobičan fetiš. Obožavam uredski materijal, a pod time mislim – različite vrste spajalica, klamerica, post-it blokića, folija za odlaganje dokumentacije, olovčica i olovaka, flomastera, uredskih aparata, papir 80g/m2, 100 g/m2, naljepnice, adresari, registratori… Kupovina uredskog materijala poseban je ritual koji bih teško prepustila nekome. Čak imam i jednu posebnu vrstu veselja i osmijeh pripremljen samo za dobavljača uredskog materijala. Izgledam kao malo dijete u božićno jutro kad krenem raspakiravati naručeno. Moj stol je izvor najneobičnijih vrsta spajalica, flomastera, blokića, gumica olovaka i raznih stvarčica sa kojima imam divan uredski suživot, a koje mi razbijaju monotoniju radnog dana...


Nego, ne znam, trebam li se brinuti zbog ovoga?:)

02.02.2006. u 08:57 | On/Off

Komentari (29) | + | -

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dr. Phil proclaimed, "The way to achieve inner peace is to finish all the things you have started and have never finished." So, I looked around my house to see all the things I started and hadn't finished, and before leaving the house this morning, I finished off a bottle of Merlot, a bottle of White Zinfandel, a bottle of Bailey's Irish Cream, a bottle of Kahlua, a package of Oreos, the remainder of my old Prozac , the rest of the cheesecake, some Doritos and a box of chocolates. You have no idea how freaking good I feel.

Arhiva

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (1)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (2)
Ožujak 2006 (6)
Veljača 2006 (4)
Siječanj 2006 (9)
Prosinac 2005 (9)
Studeni 2005 (11)
Listopad 2005 (7)
Rujan 2005 (7)
Kolovoz 2005 (5)

Linkovi

Bloghaer








E-Mail!




Top linkovi

Žemskinje

Armanina
Dva
Dinamitna
Demjan
Dupinka
Dora
Dragica
Izgubljena
Jazzie
Jezdi
Jana
Koki
Moix
Penellopa
RiLady
Rubia despues
Slatka žvakica
Trill
Zvončica

Muškići

Đuro
M5
JJ
Neutrino
SSpot
Zlo-i-naopako