Photobucket - Video and Image Hosting

Život na visokoj peti

Kad hodam, hodam brzo. Imam duge noge, pa radim velike brze korake. Ne vučem se po stazi, ne hoduckam, nego hodam brzo. Jednom prilikom mi je dida rekao „Teško tvom Anđelu čuvaru. Taj mora imati puno posla samo da te uhvati“. Ako osjetite nečiji uzdah za vratom dok hodate po gradskim dućanima to sam ja, živčana što ste se sa tim vašim vrećicama raširili toliko da ne mogu zaobići Vaš lagani korak. Nije damski, ali je efikasno. Kad hodam brzo, nosim ravne cipele ili sa malom petom koja se gotovo i nema pravo zvati petom. To su cipele za brzo i efikasno hodanje, moje šunjalice.
Imam u ormaru jedan ili dva para elegantnijih cipela na malu petu za posebne prilike, i one najčešće tamo stoje. Tu i tamo sam imala izlete i kupila cipele na visoku petu, ali njihova je sudbina unaprijed bila poznata - stajati u ormaru dok mi ne dojadi gledati ih, a onda bih ih prenijela na neko skrovitije mjesto. Daleko od očiju, daleko od srca.
Tako sam i sinoć imala izlet. Kupila sam krasne, damske, kožne čimze sa petom od 8,5 cm. Noga u njima izgleda divno, a ukupni dojam osobe (mene) djeluje profinjenije, skoro damski. Divim se ženama koje znaju paradirati satima po gradu na onim tanjušnim petama od 12cm! I oduvijek sam htjela imati takve, damske čimze. Jutros sam odmah izračunala da sam danas cijeli dan u uredu, da ne moram šetati nigdje i da bi bilo zgodno obući čimze danas i prosjediti cijeli dan na stolici. Preračunala sam se…
Prije pet minuta sam bila vani, obaviti neke sitnice, tu po kvartu. Da imam svoje šunjalice obavila bih to u 3,5 minute. U novim elegantnim čimzama treba usporiti korak na damsku brzinu, paziti na bljuzgu/blato/lokve, paziti na rupe u asfaltu, na železo na ulazu, na stepenice… I onda me povrh svega negdje na pola puta prvo počeo štrecati palac. Jasno, sa te visine noga u hulahopkama klizi naprijed i prvi naravno nastrada palac. Ubrzo nakon toga počelo me štrecati stopalo (sa gornje strane – ne znam kako se to zove), ni taj dio nije navikao na takav položaj pa se žali i onda se povrh svega javio moj list da mu ipak treba malo više prostora od onoga što sam mu za danas dodijelila. Fino! Baš sam damski izgledala! Nije žvaka za seljaka, nije bečka cipela za ličku nogu. Jedino pozitivno da sam sa tih 8,5 cm, i svojih 178 došla na zavidnu, gotovo manekensku (barem) visinu od 186,5 cm i da mogu potvrditi da je zrak puno čišći gore:)…

05.01.2006. u 13:10 | On/Off

Komentari (20) | + | -

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dr. Phil proclaimed, "The way to achieve inner peace is to finish all the things you have started and have never finished." So, I looked around my house to see all the things I started and hadn't finished, and before leaving the house this morning, I finished off a bottle of Merlot, a bottle of White Zinfandel, a bottle of Bailey's Irish Cream, a bottle of Kahlua, a package of Oreos, the remainder of my old Prozac , the rest of the cheesecake, some Doritos and a box of chocolates. You have no idea how freaking good I feel.

Arhiva

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (1)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (2)
Ožujak 2006 (6)
Veljača 2006 (4)
Siječanj 2006 (9)
Prosinac 2005 (9)
Studeni 2005 (11)
Listopad 2005 (7)
Rujan 2005 (7)
Kolovoz 2005 (5)

Linkovi

Bloghaer








E-Mail!




Top linkovi

Žemskinje

Armanina
Dva
Dinamitna
Demjan
Dupinka
Dora
Dragica
Izgubljena
Jazzie
Jezdi
Jana
Koki
Moix
Penellopa
RiLady
Rubia despues
Slatka žvakica
Trill
Zvončica

Muškići

Đuro
M5
JJ
Neutrino
SSpot
Zlo-i-naopako