Photobucket - Video and Image Hosting

Flekice sa zeljem

Jelo je najintimniji dio osobnosti čovjeka. U velikoj ponudi hrane čovjek može birati, ali dvije osobe nikad nemaju identičan izbor! Razlike postoje čak i u istoj obitelji a kamoli kada na problem gledamo šire. Reci mi što jedeš pa ću ti reći kakav si (Anthelme Brillat-Savarin) - poznata je izreka, kojoj je svaki komentar suvišan. Ono što je nekome smiješno vama je dobro i obratno.
Ja sam čitav život u borbi sa kilogramima, nekad dobijem, nekad gubim. Uglavnom gubim. Rekli su da višak kilograma nije važan, važno je kako se nosiš s tim. Ja smatram da ga dobro nosim. Nisam mislila pisati o tome. Moja borba se dokazala ovaj vikend, moja najbolje prijateljica, kućna vaga, tetoši me brojkama i ja sam jako zadovoljna. Čim se priča o hrani, ja odmah o dijetama, a nije mi to cilj.
Danas se poveo razgovor o jelu, pa mi se to mota po glavi. Ako je istinita ova poslovica, onda sam ja jedna jednostavna osoba jer volim jednostavno hranu. Hrabro i bez srama ću reći da mi je najdraže jelo flekice sa kupusom iliti krpice sa zeljem, kako vam drago. Staro, domaće, jednostavno i što je najvažnije, meni najvažnije ukusno jelo. Mama ga nikad nije pripremala, jer ostatak moje obitelji nije dijelio moje oduševljenje, a sada kad živim s Perom njega dosta često maltretiram time. Danas sam dobre volje i dok ovo pišem kupus se krčka na štednjaku, a Pero će jesti nešto drugo jer sam fest gladna:-)
Volim domaću kuhinju, volim kuhati i volim kad dobijem pohvalu za svoju kuhinju što nije uvijek slučaj:-) i naravno prije svega volim jesti… Iz vremena dok nismo bili posvađani sa našim tekućim računima sjećam se (kroz maglu) odlazaka u fine restorane, sjećam se jela egzotičnih naziva i još egzotičnijih okusa. Nije da ne volim probati nešto drugačije, kušati drugačije kuhinje, ali domaće je ipak domaće. Uvijek mi je od svih kuhinja bila najdraža domaća kuhinja. Pa čak i strana kuhinja na domaći način. Pizza i pasta u Italiji mi ni upola nije tako dobra kao kod nas, njemačke i austrijske kobasice su bolje u našoj izvedbi, mađarski gulaš me se nije dojmio (no rekli su mi da smo jeli na krivom mjestu), jedno su češke knedličke bile jestive u Pragu. Možda sam subjektivna, možda sam bila ograničena na jeftinije restorane, možda nemam tako istančano nepce, ali to je moj dojam ili ja sam ipak jedno jednostavno čeljade kojem na miris flekica (krpica) sa kupusom (zeljem) curi slina…

A koje je vaše najdraže jelo?


Krpice sa zeljem

POTREBNO:
1 glavica svježeg zelja
2 glavice luka
sol
papar
ulje
kupovne krpice ili istrgane od tijesta za rezance

NACIN PRIPREME:
Na ulju izdinstati sitno rezani luk, dodati zelje izrezano na centimetar široke rezance i dinstati miješajuci dok zelje potpuno ne omekša i postane staklasto. Zacinimo i pomiješamo s kuhanim krpicama. Ovo jelo pamtim iz bakine kuhinje, a uvijek se prije toga jela gusta domaca juha od rajcice.

06.12.2005. u 18:32 | On/Off

Komentari (43) | + | -

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dr. Phil proclaimed, "The way to achieve inner peace is to finish all the things you have started and have never finished." So, I looked around my house to see all the things I started and hadn't finished, and before leaving the house this morning, I finished off a bottle of Merlot, a bottle of White Zinfandel, a bottle of Bailey's Irish Cream, a bottle of Kahlua, a package of Oreos, the remainder of my old Prozac , the rest of the cheesecake, some Doritos and a box of chocolates. You have no idea how freaking good I feel.

Arhiva

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (1)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (2)
Ožujak 2006 (6)
Veljača 2006 (4)
Siječanj 2006 (9)
Prosinac 2005 (9)
Studeni 2005 (11)
Listopad 2005 (7)
Rujan 2005 (7)
Kolovoz 2005 (5)

Linkovi

Bloghaer








E-Mail!




Top linkovi

Žemskinje

Armanina
Dva
Dinamitna
Demjan
Dupinka
Dora
Dragica
Izgubljena
Jazzie
Jezdi
Jana
Koki
Moix
Penellopa
RiLady
Rubia despues
Slatka žvakica
Trill
Zvončica

Muškići

Đuro
M5
JJ
Neutrino
SSpot
Zlo-i-naopako