Photobucket - Video and Image Hosting

Krv nije voda ili priča o mom obiteljskom stablu

Pretpostavke (potrebno za ostatak priče): Ja sam Slavonka, šokačka i bećarska mi krv teče venama:-). Trenutno, imam samo jednog muškarca u svom životu. Nisam ga prevarila i nadam se da neću. Ako se time može kontrolirati...:-)

Prije par godina kad su dida i baka (tatini roditelji) slavili pedesetu godišnjicu unučad (nas 11-ero + jedan priženjeni član) smo im istražili, izradili i poklonili ogroman prikaz našeg obiteljskog stabla. Znala sam da mi je dida bio bećar. Jedno je vanbračno dijete čak i priznao, a gdje ima dima ima i vatre, tj. gdje je jedno ima i više sigurno:-) Dok smo u župnom dvoru istraživali naše pradjedove i šukundjedove i njihove djedove i pradjedove, iznenadila nas je brojka zakonite, ali još više nezakonite djece. Šokci su stvarno bili divlji. Nije mi baš jasno kad su to sve stizali, jer uz njivu, štalu i stoku, uz svojih bar 5-ero napravili su još bar toliko nezakonite (što priznate, što nepriznate djece). Izgleda da šokačka sijela nisu baš bila samo pjesma i ples…Tko zna što se događalo na šokačkim stanovima, u kućarima ili uz plotove starih kuća.

Prije par dana pričala sam s drugom bakom (maminom mamom). Mamina strana obitelji mi se ipak činila malo mirnijom. Možda zbog činjenice da su mamini iz grada, a tatini sa sela. No…još veće iznenađenje. Za pokojnog djeda sam znala da je imao ljubavnicu. Znala sam ja, sve njegove kćeri, njegova žena i vjerojatno pola grada…ustvari saznala sam to pod kraj djedovog života pa mi nije bilo bitno. To se nije odrazilo na slika koju ja imam o njemu. On je bio moj djed kojeg sam obožavala i točka. Djed je uz to još bio strašno ljubomoran, pa je imao obraza moju bogobojaznu baku optuživati za nevjeru, po principu „quod licet Jovi, non licet bovi“…ali ni u to neću ulaziti:-) Međutim, korijene njegove nevjere pronalazim u njegovim precima. Njegov se otac tri puta ženio. Doduše, imao je nesreću da su mu žene umrle, i to dok je bio mlad, pa se ženio tri puta, i sa svakom imao djece nekoliko. Mislim da on nije bio nevjeran, ali je bio grozno ljubomoran. Od mog dide dida je pak bio prava bećar i bekrija. Dvije žene, tri ljubavnice i još sigurno nešto usputno. I devetero djece. Priznate. Njegove su pak žene imale muževe prije nego su li se udale za mog šukundidu. I imale su svaka po nekoliko djece. Kako li su samo znali tko je kome u rodu, nije mi baš jasno. Jedna od mojih šukunbaka je bila počimajla u crkvi (žena koja prva počinje pjesmu). To je bila velika čast, i po tome ju je cijeli grad znao. Ali, ne samo po tome. Bila je lijepa, mlada, bogata i divlja. Ta je vragu iz torbe pobjegla. Oni koji su bili čiste savjesti, imali su pravo negodovati da je jedna počimajla (po važnosti u crkvi prva iz svećenika) tako divlja i da je prati takav glas. Baka mi nije baš išla u detalje što to znaći divlja...ali mogu samo pretpostaviti.

Ne vjerujem u horoskop, ne vjerujem u sudbinu, ali ako imaš neku nasljednu bolest onda od toga ne možeš pobjeći ili u to ne vjerovati.

I tko mi se sad ima pravo zgražati na račun raskalašene mladeži:-) Moji su djedovi i njihovi djedovi i njihovih djedova djedovi žarili i palili po Slavoniji. A i bake i njihove bake, i njihovih baka bake su prašinu iza sebe dizale. I moji primjer sigurno nije usamljen.

Tko zna tko mi je sve u rodu. Doduše moji baka i dida su u rodu, ali to je neka sasvim druga priča i objašnjava sasvim neke druge poremećaje:-)

21.10.2005. u 13:12 | On/Off

Komentari (11) | + | -

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dr. Phil proclaimed, "The way to achieve inner peace is to finish all the things you have started and have never finished." So, I looked around my house to see all the things I started and hadn't finished, and before leaving the house this morning, I finished off a bottle of Merlot, a bottle of White Zinfandel, a bottle of Bailey's Irish Cream, a bottle of Kahlua, a package of Oreos, the remainder of my old Prozac , the rest of the cheesecake, some Doritos and a box of chocolates. You have no idea how freaking good I feel.

Arhiva

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (1)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (2)
Ožujak 2006 (6)
Veljača 2006 (4)
Siječanj 2006 (9)
Prosinac 2005 (9)
Studeni 2005 (11)
Listopad 2005 (7)
Rujan 2005 (7)
Kolovoz 2005 (5)

Linkovi

Bloghaer








E-Mail!




Top linkovi

Žemskinje

Armanina
Dva
Dinamitna
Demjan
Dupinka
Dora
Dragica
Izgubljena
Jazzie
Jezdi
Jana
Koki
Moix
Penellopa
RiLady
Rubia despues
Slatka žvakica
Trill
Zvončica

Muškići

Đuro
M5
JJ
Neutrino
SSpot
Zlo-i-naopako