Photobucket - Video and Image Hosting

Svi to radimo...

Prije par godina, na Oprah, tema je bila nužda. Za ove potrebe zovimo ih mala i velika nužda. Sinoć sam se toga sjetila. Zašto? U ženskoj svlačionici u aerobik klubu presvlačimo se nas dvije, jedna anoreksična mršavica i ja. Ta mi cura nikad nije bila zanimljiva, do jučer. U trenutku dok sam se borila s sportskim grudnjakom, ne bi li spriječila svoje poprsje da slobodno skakuće, siroto djevojče hitno je otrčalo u WC. Po zvukovima koji su dolazili iz WC-a dalo se naslutiti o čemu se radi. VELIKA!?:-). Pa to je ok. Svi to radimo. Neki češće, neki rjeđe. Ovisno o raspoloženju probave. I sad što je tu smiješno ili bizarno. Nakon nje ulazim ja i ugušim se. Ne od „velike“, nego od mirisa mošusa kojim je jadno djevojče htjelo prikriti nedavna događanja u prostoriji 1 sa 1. OK, preživjela sam.

Moja je potreba za tom zagušljivom prostoricijom bila kratka. Mala! A što sam ja napravila. Dok obavljaš nuždu, šušti. Zaboga, svi te vani čuju. Ajme sramote!? I naravno pokušavam naći ono bešumno mjesto na WC školjci kako bih u miru i potiho obavila ono što moramo svi. Bez obzira na spol, a upravo zbog te razlike sa malo manje špricanja.

Sada, kad malo razmišlja o tome, jako rijetko ćeš u WC-u čuti nekog da se glasno (a mislim pod time uopće čuti) olakšao. Mnogi će povući vodu i prije i poslije ne bi li buka WC kotlića pokrila buku koju moraju napraviti, neki očito nabacaju WC papira ne bi li sakrili zvukove (mislim da je Oprah u već spomenutom show-u rekla da se ona na taj način skriva), a ja ću se kao ninja, neopaženo ušuljati u WC da nitko ne skuži da je u toaletu žena koja stvara neženstvene zvukove… ili ću jednostavno odlaziti u muški WC:-)

07.09.2005. u 09:16 | On/Off

Komentari (11) | + | -

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dr. Phil proclaimed, "The way to achieve inner peace is to finish all the things you have started and have never finished." So, I looked around my house to see all the things I started and hadn't finished, and before leaving the house this morning, I finished off a bottle of Merlot, a bottle of White Zinfandel, a bottle of Bailey's Irish Cream, a bottle of Kahlua, a package of Oreos, the remainder of my old Prozac , the rest of the cheesecake, some Doritos and a box of chocolates. You have no idea how freaking good I feel.

Arhiva

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (1)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (2)
Ožujak 2006 (6)
Veljača 2006 (4)
Siječanj 2006 (9)
Prosinac 2005 (9)
Studeni 2005 (11)
Listopad 2005 (7)
Rujan 2005 (7)
Kolovoz 2005 (5)

Linkovi

Bloghaer








E-Mail!




Top linkovi

Žemskinje

Armanina
Dva
Dinamitna
Demjan
Dupinka
Dora
Dragica
Izgubljena
Jazzie
Jezdi
Jana
Koki
Moix
Penellopa
RiLady
Rubia despues
Slatka žvakica
Trill
Zvončica

Muškići

Đuro
M5
JJ
Neutrino
SSpot
Zlo-i-naopako