Photobucket - Video and Image Hosting

Prva

Ona se ni u ludilu ne bi mogla baviti diplomacijom. O, ne, ne. Ona je mirne savjesti, bez imalo suosjećanja rekla svoje!?
Jučer sam cijeli dan bila pod dojmom tih riječi. Mislim, sigurno sam negdje duboko bila svjesna prave istine, ali čovjek malo zaboravi kad je na godišnjem. Nije uvijek na oprezu. Kao da nije dovoljno što sam se morala vratiti na posao, i ako ništa drugo osam sati sjediti i izgledati kao da nešto radim. Kao da nije dovoljno što sam morala obući duge hlače i cipele i čarape, i što me u sandučiću dočekala prava lavina računa, i što već cijeli dan kiši… Baš mi je ona trebala. I to prije prve jutarnje kave.

Sanjala sam je noćas, kao veliku, sivu neman koje se skriva ispod mog kreveta. Imala sam neobično velika stopala, i prste na njima kao da nisu moji, kao da su nečiji onako nonšalantno nabacani samo da drže ravnotežu kako bih koliko-toliko ravno mogla hodati. Bježala sam po nekim dugačkim hodnicima, što je bilo teško zbog već spomenutih velikih stopala, a ona me naganjala, brundajući sa svojim oštrim zubima. Na svu sreću zvono me spasilo. Kao i uvijek pet minuta do šest. Pet minuta prerano…Pokrila sam lice dekom i hrabro zavirila sam ispod kreveta, čisto da provjerim da li je tu, laje li na mene. Ona je mirno stajala, na njegovom rubu krevetu, točno tamo gdje sam je ostavila jučer ujutro…

Uh, jutros smo fini!? Trudimo se? Žao nam je zbog onoga jučer?
Odlučila sam, ipak ću joj dati priliku. Bile smo nekad najbolje prijateljice, a onda sam na dvadeset dana otišla na more i ostavila je samu. I ja sam baš nemilosrdna. Pa ona samo radi svoje…ono što joj je napisano u priručniku…

18.08.2005. u 10:37 | On/Off

Komentari (0) | + | -

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dr. Phil proclaimed, "The way to achieve inner peace is to finish all the things you have started and have never finished." So, I looked around my house to see all the things I started and hadn't finished, and before leaving the house this morning, I finished off a bottle of Merlot, a bottle of White Zinfandel, a bottle of Bailey's Irish Cream, a bottle of Kahlua, a package of Oreos, the remainder of my old Prozac , the rest of the cheesecake, some Doritos and a box of chocolates. You have no idea how freaking good I feel.

Arhiva

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (1)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (2)
Ožujak 2006 (6)
Veljača 2006 (4)
Siječanj 2006 (9)
Prosinac 2005 (9)
Studeni 2005 (11)
Listopad 2005 (7)
Rujan 2005 (7)
Kolovoz 2005 (5)

Linkovi

Bloghaer








E-Mail!




Top linkovi

Žemskinje

Armanina
Dva
Dinamitna
Demjan
Dupinka
Dora
Dragica
Izgubljena
Jazzie
Jezdi
Jana
Koki
Moix
Penellopa
RiLady
Rubia despues
Slatka žvakica
Trill
Zvončica

Muškići

Đuro
M5
JJ
Neutrino
SSpot
Zlo-i-naopako