Unspoken words.

Click here!
Click here!

She who loves the pain!
She who loves the suffering!
She who loves the lust!
She that can't satisfy my thirst!
She who loves the blood!
She who loves the death!
She who loves the evil!

Yes it runs in my blood to betray the ones I love.



Gothic. Metal. Dark.



Nobody cares.



The longer I live, the more I'm dying to feel the pain.



Look at the sad faces you've left behind now.
I let you down?
No you let me down.



No one gave you the right to take your life that way.



credits
design: murderscene
base code: conspreaffar

'Cause when I look into the mirror, I see somebody else.
nedjelja, 08.08.2010.

Postala sam ono što nikada nisam željela biti. Postala sam ono što se nikada nisam nadala da ću biti.

I'm thinking I am starting to see.
I have become everything I never wanted to be.
I'm really getting sick of myself
Cause when I look into the mirror, I see somebody else.


Pala sam na dno. Oni su uvijek bili uz mene i podržavali me u svemu. Imali su nade čak i onda kad sam ju ja izgubila. Zahvalna sam im zbog toga, stvarno jesam. I nisam shvaćala koliko im je stalo do mene, niti koliko je meni stalo do njih sve dok nisam ostala bez njih. Izgleda da sam ja jedna od onih osoba koje počnu cijeniti neke stvari tek onda kada ih izgube. Žao mi je. Htjela bih da sve bude kao prije. Da budemo isti oni klinci koji su se uvijek družili i smijali ćak i onda kada ništa nije bilo smješno. Hvala im što su bili tako dobri prijatelji i vjerojatno bi još uvijek bili da ja nisam sve sjebala. Jedan krivi potez uništio je sve.

I hit the bottom and I don't even care. Some say I'm going to hell but I'm already there.

I onda, kada su me svi napustili on je bio tu. On me razumio. I makar se nije u nekim stvarima slagao samnom uvijek, ali uvijek, bio je uz mene. Uz njega se nikada nisam osječala napušteno niti sam bila usamljena. On mi je bio najbolji prijatelj. I još uvijek je. I to me čudi. Toliko toga smo prošli, toliko toga je vidio. On je jedina osoba koja me u potpunosti poznaje, zna sve o meni, a još uvijek je tu. To bih ja nazvala pravim prijateljstvom. Kada te osoba poznaje, a još uvijek te voli. Poznaje me, a još uvijek me voli. On je moj heroj. Jedina osoba s kojom ja mogu biti ono što stvarno jesam, jedina osoba s kojom ja mogu biti ja. Uz njega sam se osječala sigurno. On me naučio kako da budem jaka i kako da izdržim sve ono što je život stavljao pred mene. Bilo mi je preteško, ali on mi je pomogao da održim svoje snove živima, makar mi nije uspjelo. Ali svejedno mu hvala, hvala mu na svemu što je učinio za mene. Hvala mu što mi je bio najveća podrška. I onda neka netko kaže da muško-ženska prijateljstva ne funkcioniraju, jer ovo je dokaz da je drugačije.

Today I saw my hero fall apart,
The one who taught me to be strong.
On the outside I look fine,
But on the inside I am dying.


I onda, kada nije moglo biti gore, još jedna stvar koja me potpuno uništila. Uz sve ono što sam proživjela (taj dio sam izostavila jer stvarno ne želim govoriti o tome). U moj život je ušao „taj netko“. I ja, kao najveća naivna glupača pala sam na dugu kosu, lijepo lice i starke. Neko vrijeme je sve bilo super i onda... onda ono do čega nikada nije trebalo doći. Ali ništa ne traje vječno i na to sam trebala misliti prije. Ali moram priznati da je to bilo vrlo lijepo razdoblje mog dosta kratkog života, makar sam uz to imala i druge bitnije stvari. A sada je tu netko drugi, meni jako draga osoba. I nadam se da će sve poći na bolje i da ću neke stvari ostavi iza sebe, makar je užasno teško, ali pokušat' ću. Sada, u ovih par dana neke stvari su se promjenile. Shvatila sam vrijednosti života. Nema veze s nekim stvarima, ali ima veze s njim, koji mi donosi svjetlost u život. Znam da se neću tako lako promjeniti i da neću postati neka slatka, simpatična vesela „curica“ koja se veseli svakom novom danu, ali pokušat' ću što više uživati u životu. Nikada, ali nikada se ne bih mjenjala zbog nikoga, bili to moji prijatelji, obitelj ili bilo tko drugi. Uvijek će u meni biti ona ljubav prema gotici, metal glazbi, i ostalim stvarima koje se ubrajaju u to.

I wonna be free from this life of pain.


Image and video hosting by TinyPic

Can you see my heart, broken like my life. Nothing to hold on, nothing to live for. This pain is too much for me to take. Holding on to you was like holding on to nothing...

† Queen of the damned. †

| 20:44 | Komentari (56) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.