After four months...,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" />

After four months...,blog.dnevnik.hr/shapat" />

srijeda, 01.11.2006.

blog images

After four months...


Tako je, od zadnjeg posta prošla su 4 mjeseca... 4 mjeseca puna zabave, uživancije, novih prijateljstava, ljubavi, dobrote...4 predobra mjeseca koja će se zauvijek pamtit.
Mnogo koncerata, feštica, nezaboravni maturalac u Španjolskoj, rođendani....ma sve sam proživjela najbolje što sam mogla i bilo mi je loodo!zujo

Nažalost, sad smo i maturanti što mi se nimalo ne sviđa jer će mi bit teško napustit sve te ljude koje sam jako zavoljela nakon 3 godine (a i više)...nono
Ti su se osjećaji pojačali nakon maturalca na kojem se stvorila jedna ekipa sastavljena od učenika jednog razreda i učenica drugog razreda. Ekipa iz snova koja je velika i jednostavno nezamjenjiva.
A nezamjenjive su i naše sve učestalije feštice koje se održavaju bez nekog posebnog povoda osim potrebe „biti zajedno i uživati“. Naravno, jedva se čeka ovaj petak kad se ekipa sastaje na „tajnoj lokaciji“ hehe... party Pipl, aj lov ju! kiss

Što je još novo?
Pa...Još malo pa se kreće u autoškolu (konačno! smijeh), a počela sam i dobivat ponude za posao, odnosno hobi je bolja riječ za to, al nekako kao da se bojim novih stvari, novih situacija u životu...možda zato jer mi trenutno ništa ne fali, naprosto uživam!
Zato toliko dugo i nije bilo novog posta, hedonizam vlada! nut

Bitna novost je i ta da se ovaj blog definitivno zatvara. A sad se vjerojatno pitate i zašto - to mi se neda objašnjavat al ako vas zanima, kad me vidite, pitajte i sve ću vam reć! yes

BYE BYE!!
mah

- 21:24 - Just fuckin' say it! (10) - Link posta