< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr

kocka,kocketina...KOCKICA!

bLoGerI zA PrEpOrUčIt:

Evo opet par my prsnl fejvorita,al bez pričica. o tom u neko bolje vrijeme (iliti nakon ispita!;):

srećica

mala_chi

DsK

catcher-kojeg-nema :D

bobelline

pecorita

frifol

miš_iza_frižidera;)

lepa_gux:)

cigo

gazda 777


;)))

ako me baš moraš gnjavit....

icq: 241-175-389
mail: no.1_shanu@yahoo.com
msn: shanu_zg@hotmail.com








Number of online users in last 3 minutes












ŠTO TE VIŠE GLEDAM
TO TE VIŠE NIKOM NE DAM



stani malo, pogledaj me ti
u mojim zjenama ćeš sebe vidjeti
to nije odraz to je istina
to je ljubav što nas sebi uzima

uvijek sam bio samom sebi dovoljan
a tek sad vidim da pola bio sam
taj drugi dio donjela si ti,
i sad se ne mogu od tebe djeliti

I SVE JA IMAM SAMO KADA TI SI TU
A KAD TE NEMA SAMO TI MI OSTAJEŠ
I SEBE PITAM DALI SADA SAM U SNU,
IL TEK SE BUDIM SAD PO PRVI PUT
IL MOŽDA LUDIM,
JER ŠTO TE VIŠE GLEDAM TO TE VIŠE NIKOM NE DAM JA

tvoja ljepota što s neba dodir je
iz mene gura sile dosad skrivene
i dok te ljubim topim se u bunilu,
na moje usne čudne riječi naviru

moje tijelo tek uz tvoje osjećam,
moja jutra tek uz tvoja nose dan,
u mome osmjehu čuješ i svoj glas,
i cijeli svijet tu je samo radi nas


bogo car, daleka rula....!cerek


puls, kisik, kruh, voda i :
MOJ ĐAXER-6 godina ljubavi, podrške, razumijevanja...
neću ju omalovažavat i reć da je prijateljica-tu početnu fazu smo odavno prošle;
Sestra, Ljubav, Savršenstvo. Moje. samo moje.
ne dam, nađite si svoju!:P

LIBRA- dobrota u najljepšem obliku, nježnost u svoj svojoj veličini. što znači, lijepa je i visoka!:D suosjećajni moj mali mačić, neću onih 9 mačaketina sa idiotnim imenima, ljube,oću samo tebe!cerek

SREĆICA-neki ju tu znaju kao blogericu, a neki ko srećicu i stvarnom životu; natural blonde, natural i pametna, uvijek spremna za provode i izlaske, starija seka bez koje ne bi ni ja (čaksmijeh) ušla u neke klubove!

XAVIER NAIDOO- da bi riječi rekla... 7-godišnja zatelebanost, tu sam vječna tinejdžerica u nick carter fazi.

ŠIROKI BRIJEG- nimalo površna ili samo verbalno odglumljena ljubav. duboko u srcu, volim te ljude i moj Grad.

PAKOŠTANE- my heaven on earth, s bonusom poput prekrasnih pametnih cura poput Ive i Veronike, i all time prisutnim uspomenama

KAVA- minimalno 5 puta dnevno, deklarirani ovisnik.

i najbitnije...
MIŠKO- moje malo balavo, predadolescentno govance. bez svega mogu, bez njega ne. jedina osoba o kojoj ovisi i moj život. sinkronizirano disanje i sve ostale životne funkcije.


A ZALJUBLJUJEM SE U:
Dotura I Šinjorinu- ginekolog i milo dijete, indrizij i pimp, šinjorina i deflorator,my two bitches; fala libri što me upoznala s dvije najveće legende. i zgodni su. i pametni. nadasve duhoviti i iskreni: tako ih je lako obožavat. ajde, doture, još jednom :"mArrrriiaaaa....marrria!!!" ipak je nemo najlepša riba u komšiluku!:D

petak, 22.12.2006.

vidjela sam The Harija. Oooo da.

fala svima na zagrljajima.
saljem i ja jedan veeeliki svima vama.
tog nikad dosta,jelte.
ionako se volim grlit...
ajm sač a slat!smijeh

al zapravo, zašto sam odlično?
zbog dvije stvari:

1)shvatila sam da ću uvijek imat svog jankeca, iako..nikad neće bit moj.
al nije ni bitno.
jankec je muškarac nad muškarcima.
sad ne stignem napisat jednu poštenu postčinu o jankecu, tako da o tom next time.yes

2)vidjela sam Ga.
jučer.
u tramvaju.
skoro sam se rasplakala što od Jaruna do Savskog nema više stanica. milja. kilometara. svjetlosnih godina.
uglavnom.
on.
ON, 2 metra od mene.
facijalni mišići su mi se ukočili od smiješkanja u njegovom smjeru, jer sam mu htjela pokazat da JA znam tko je ON.
a ovi ostali vulgaris ljudi nemaju pojma kraj koga imaju čast se vozit.
O, JU LITL PIPL..!namcornamcor
ali, unatoč mom smješkanju, nije me ukapirao BAŠ do one stanice gdje izlazim. razmišljala sam dal bi bilo previše da u punom tramvaju u kojem je rijetko doživljenu tišinu prekidao tek povremeni glas "sljedeća stanica je knežija" nepovratno unakaziti mojim pjevanjem "uviiiik ćeš dušo oostati, svitlo bez kojeeeg ne moogu, kaaampaanel mojee juuubavi, jeedina luuuka naaa moruuuu".
zaključila sam da bi bilo malo too much.
onako, sudska-zabrana-pristupa too much.
isto kao da mu dok izlazim iz tramvaja onim I-see-dead-people glasom dobacim "jaa znaaam....".
pa sam se samo nasmješila, i izašla van sva sretna.
e.
pa još da mi dođe ivica sikirić ićo, pa nika više ništa ne bi tražila u životu.
NIKAD. NIŠTA. smijehsmijeh

uglavnom, ako niste skužili o kom je riječ, dabogda dobili šibice za božić zbog neznanja.
riječ je o Hariju Rončeviću.
to, samo mu ime spomenem i sva se...usplahirim. smijehcereklud
evo jedan od razloga zašto ga volim, preporučam da skinete ovu pjesmu.
i sve ostale, NARAVNO.smijeh


Hari Rončevićcerek
Još ne znam kud s tobom

Dok me dira, dok me ljubi
Tvoje usne osjećam
Dok mi priča, gubim riječi
Tvoje lice zamišljam

Kako letjeti s nekim kad su ti slomljena krila

Još ne znam kud s tobom
Ni kud bi sa sobom
Još teško je budit se pored nje

Dok me grle, njene ruke
Kao lance osjećam
Dok me dira, dok me ljubi
Tvoje lice zamišljam

Kako letjeti s nekim kad su ti slomljena krila

Još ne znam kud s tobom
Ni kud bi sa sobom
Još teško je budit se pored nje

Kao Titanik plovim dignut iz mračnih dubina
Hodam tiho k'o srna što je već ranjena bila

- 13:26 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.