ponedjeljak, 19.02.2007.

***predrasude o japancima***

heh...nažalost prvi post ovog bloga započinje malo ozbiljnijom i ne baš sretnom temom kako se već vidi u naslovu. Dakle, iako smo ka u 21. stoljeću i na vrhuncu svog "razvitka" ipak zbog nekih stvari smo baš ošli unazad...a jedan od najvećih takvih problema jesu predrasude o nekim stvarima ljudima i sl...
Evo, ja ću sad govorit o japancima...a i primjetila sam da je nekim ljudima(zapravo većini) čudno (u Splitu)kad vide neke japance kako normalno šetaju po gradu il pričaju, neki baš ono čudno gledaju i nekako podrugljivo...to me stvarno smetaaa!!!
pa zašto moraju tako gledati jadne ljude koji su došli lipo kao turisti se šetat i uživljeni u Split a neki tako...al dobro je da ima ljudi koji ih gledaju "normalno " ono baš ko da i oni već žive s njima (iako ih možda nisu navikli gledat) al ovakvi ljudi ih bar ne gledaju ispod oka..
A to me stvarno nervira..pa zašto moraju tako bilo koga krivo gledat ko god nije ka "normalan čovik"
pa šta ako netko drukčije izgleda, drukčije se oblači...neka!!! svak ima pravo na to!!jelda jelda???

| 16:01 | TELL ME ! (9) | PRINT! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.