< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (13)
Listopad 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

Ime: Sara
Prezime: ...
Razred: 6.a
Rođena: 23.9.1995. (vaga)
Volim: Prijatelje, sebe, F1, r`n`r, rock,svoju simpatiju...
Ne volim: Idiote, NARODNJAKE-MRZIM IH,dvolične ljude.......

Linkovi

Megi
complicated
I njoj sam napravila dizajn pogledajte
Mentalkadizajn
Gaduradizajn
Kateedizajn
Peacedesings
Kokos desings
Sirdizajn
Desing by Tincha
Kimmidizajn
Gloriadizajn
Pettydesing
beopssesive
Britneyfan95
Anushka
Olsenica8
Britney555
Beyonce193
Nikach007
30secondstomars
IWANKA

Ja

Shakira:





Britney Spears:





myspace layout images

myspace layout



myspace layout images

myspace layout



myspace layout codes

myspace layout



myspace layouts

myspace layouts



pimp myspace profile

pimp myspace profile



myspace layouts

myspace layouts












četvrtak, 08.11.2007.

Ponedjeljak

Joj sory što nisam dugo pisala.Evo odlučila sam vam reć što se dogodilo u ponedjeljak na njemačkom.
Ja i moje prijateljice Ana,Lucija i Adela išle smo do wc-a malo pričati.Ana je sjela na prozor.I malo smo pričali.nakon toga sno se vratili u razred.Ana je bila redar,aki nije napisala zadaću pa sam ja morala obrisati ploču.Pitala sam Adelu oće li samnom namočiti spužvu.Ona je rekla da oće.I tako smo krenule prema wc-u ne sluteći što ćemo vidjeti.Adela je otvorila vodu a ja sam je stavila ispod vode.Onda sam se okrenula prema prozoru i Adela samnom i vidjele smo krv.Ja i Adela smo malo stajale i gledale u to onda smo u isto vrijeme rekli Ana.Potrčele smo prema razredu i rekle Ani"Ana digni se"Ona se digla a ispod nje je bila lokva krvi.U razredu su bili samo Marin,ja,Vedran i Adela.Ana je rekla ups!!!Ja i Adela smo se u sebi smijale ali nismo to mogli pokazati jer nam je Ana prijateljica.nakon toga je Lucija došla i vidila kako Ana stavlja maramicu ispod stolice.Meni i Adeli je malo falilo da prasnemo u smijeh.A to se vidilo i na licima marina i Vedrana a Edita dobro da nije povratila.I tako je zvonilo Aa Ana je profesorici rekla da je sjela na nešto crveno.kako profesorica ne bi rekla to drugim profesoricama.ja i Adela nismo mogli više i Marin se okrenuo i počeo smijati i govoriti"Ana trebaš maramicu".Na to smo svi prasnuli u smijeh.A lucija je u jednom dijelu sata izvadila maramicu i puhala nos.A Lucija je prasnula u smijeh.Solen i druga Ana nisu ništa ni primjetile.A danas se svi zajedno smijemo tom događaju.



| 19:49 | Komaj (45) | Printaj | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.