Shakira ne razumije zašto ju muškarci smatraju seks simbolom - SHAKIRA. - Blog.hr

SHAKIRA.

10.11.2006., petak

Shakira ne razumije zašto ju muškarci smatraju seks simbolom

Kolumbijska pjevačica Shakira ne razumije zašto je smatraju seks simbolom. 28-godišnja pjevačica tvrdi da je u stvarnom životu vrlo tiha i sramežljiva, potpuno drugačija od onoga što prikazuje na pozornici.

Image Hosted by ImageShack.us


"Moji spotovi prikazuju umjetnicu u meni, a ne mene kao ženu." - izjavila je Shakira.

"Kada gledaju moje spotove, ljudi misle da sam seksualno agresivna, provokativna, ali zapravo sam suprotnost toga. Nisam tako samopouzdana, vrlo sam nesigurna i sramežljiva osoba.", kaže Shakira, koja popularnost uvelike duguje i vizualnom dijelu svog nastupa, a ne samo pjevačkim sposobnostima.

U međuvremenu, sve je više nagađanja o braku između Shakire i Antonia de la Rue, sina bivšeg Argentinskog predsjednika.

Fernando de la Rua, Antoniov otac, izjavio je kako su njegov sin i Shakira, koji su u vezi već 5 godina, razgovarali o braku, ali još nisu odredili datum.

"Još malo žele pričekati. Ne smatraju brak potrebnim da bi bili sretni." - pomalo razočarano izjavio je otac budućeg Shakirinog supruga.

Ipak, priznaje da mu je Shakira draga jer voli svoje roditelje i ljude općenito, te je miroljubiva i draga
osoba.


(INDEX)
- 16:19 - Komentari (62) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Zar trebam nešto reći?
Shakira je zakon!!!!!!!!!!!

NA KRAJU OVOG BLOGA IMATE RIJEČI OVE PJESME:






Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE JA ČITAM:

angelinajolie.blog.hr
janicafanclub.blog.hr
sevefanclub.blog.hr


POSJETI OD 4.7.2006


Free Website Counters
Get a Free Website Counters


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




SLIKE

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us