14.01.2008. / ponedjeljak

...THE END...


..ovo je kraj...bilo mi je drago što ste posjećivali moj blog...
...ali sada je došao kraj...kraj Erica Corvusa..nažalost...
možd se jednom vratim i napišem novi post..tko zna...
...ali za sada ne...drago mi je bilo ako sam mogao nekome pomoći putem ovog bloga...ali s vremena na vrijeme ću dolazi na blog,pa ako imate kakva pitanja ostavite u komentarima...bit će mi zadovoljstvo odgovorit na njih a pogotovo ako vam odgovori mogu jako pomoć,a ako ne odgovorim u roku 3 dana,idite na blog mog prijatelja koji će vam pomoći

http://evandjeljeumolitvama.blog.hr...

to je to....


ostajte mi zdravi,i vjerujte u boga...jer vam on najbolje može pomoći...samo vjerujete..i vjerujte da nikad niste sami...anđeli,bog i ostali svetci su uvjek s vama i gledaju vas... zato vjerujte...

pozdrav

- 15:42 - # - say something stupid ( so many... 4 cursed lies...) - print this only if ur crazy :)...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.