ponedjeljak, 27.03.2006.

Shit is never born flying

Jebote,kako dugo nisam pisao..pa nema veće lijenčine od mene,ako još netko čita ovo groblje od mog bloga svaka mu čast!Imao sam toliko toga za reći zadnja tri tjedna,ali opet..kriva je moja lijenost..bio sam u Zagrebu i gadi mi se taj grad,sve je tak puno šminkera..zrigati ću se kad se samo sjetim..moj mali gradić mi je puno draži..bio sam prekjučer kod frenda,i ispalo je da sam podcijenio rock akademiju..nije to baš tak za odjebati..ipak se nešt nauči tamo,istina da treba vremena..al se nauči.A sad sam opet ostao bez inspiracije..kako je lijepo vrijeme..iako mrzim Sunce i draži su mi tamni kišni oblaci nad glavom.ipak..hmm,da..malo džitru uzeti,sjesti vani na svježem zraku i uživati..pozdrav ljudovi!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

| 21:46 | Komentiraj (5) | Print this! | #

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
My sweet 666
Image Hosted by ImageShack.us

Some facts about me:
-Ime mi je Igor
-volim rock, svoju gitaru i mistiku
-imam curu Yosipu
-naj film: Queen of the Damned
-naj bend: Static X
-imam 20. god.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Website Counters
Free Website Counters

Copyright © spleen - Design touch by: Tri mudraca