srijeda, 15.02.2006.

Family history

Image Hosted by ImageShack.us
Ovo je ostatak dvorca mojih predaka.Iako od djetinjstva znam da su mi preci bili grofovi Celjski,ali mi nikad nije palo na pamet da bi i nešto saznao o njima.Iako grofovske titule navodno nema od 16.st. zbog tajanstvene smrti posljednjeg muškog člana Ulrika moj interes o njima postoji.Trenutno sam samo uspio skinuti par slika ostatka dvorca u Celju(Slovenija) i nekoliko povijesnih članaka gdje grofove povezuju sa ratom protiv turaka.Baka i deda znaju dosta o obiteljskom stablu,ali ništa konkretno što bi utažilo moju glad za znanjem o svojim precima.Na službenoj stranici celjskog turizma sam našao i sliku tamošnje grofovije,mjesta gdje su se sastajali grofovi,ali stil gradnje je zapravo renesansna arhitektura,koja je karakteristična za 18. ili 19.st,bar mislim..pa ako grofovi službeno ne postoje od 16.st. zašto onda piše da su se sastajali u toj grofoviji kad tad nije ni sagrađena!?Jel možda grofovstvo ipak je preneseno na neki rod!?Ali isto tako piše da je zgrada srednjovjekovna,pa je možda malo preuređena u renesansi.I'M SO CONFUSED!!Grofovija je sad muzej,pa ako vas zanima ima navodno dosta zanimljivih stvari tamo..al dobro,idemo dalje.Isto tako sam našao nešto o književnom djelu pisca Franza Kranesa:"Kronika grofova Celjskih",u čijem je uvodu napisana rečenica"..grof sada i nikada više.." i isto tako je male dalje napisano kako se nešto dogodilo grofovskoj obitelji što me navelo na razmišljanje da je možda nešto natprirodno uzrokovalo raspad moje obitelji iz prošlosti.Moram si nabaviti tu knjigu jer nakon svega ovog sam zbunjeniji nego što sam bio.Ima puno rupa u svemu tome ili sam ja glup pa ne mogu spojiti 2+2 i vidjeti da sve već riješeno.Skinuo sam i sliku grofa Hermana 2,koji se borio na Nikopolju i spasio kralju život,pa si mislim,ono,zakon,predak mi je bio junak kad ono jučer saznam od stare da su moji grofovi zapravo bili zli ljudi..ali zli na koji način?..aaaarrgghh,I MUST GET THE BOOK!Isto tako me taj Herman užasno u licu podsjeća na predsjednika pčelarskog saveza u Križu na čije sastanke idem s dedom..što malo potvrđuje moju ideju o reinkarnaciji(stalno se ponovo rađamo samo što u svakom životu poznajemo iste ljude kao i u onom prošlom,makar ne mora biti da smo u istim rodbinskim ili bilo kakvim drugim odnosima kao i uživotu prije,ali o tome drugi put).

| 21:19 | Komentiraj (6) | Print this! | #

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
My sweet 666
Image Hosted by ImageShack.us

Some facts about me:
-Ime mi je Igor
-volim rock, svoju gitaru i mistiku
-imam curu Yosipu
-naj film: Queen of the Damned
-naj bend: Static X
-imam 20. god.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Website Counters
Free Website Counters

Copyright © spleen - Design touch by: Tri mudraca