VRIJEME

19.07.2018.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital art

Vrijeme nikad ne može zastati u meni i pokloniti mi obećanje vječnosti, u jednoj kapi vode ogleda se čitav Svemir unutarnjeg bića i čitav kaleidoskop uspavanih misli, želja, a vrijeme mi ne može pokloniti mene, vrijeme mi može dati obećanje, ali ga moram ispunjavati ja.

Tama polako presvlači svoju noć u mladu zoru igrajući se tamnim bojama, tamnijim od bezdana, po nebeskoj stazi zvijezde još uvijek pokazuju svoje tajanstvene putokaze, šifrirane poruke i bezvremensko trajanje.

Lijepo mi je ovo vrijeme, vrijeme uoči Noći vještica, još malo i 'vaga' će potonuti u 'škorpionu' i ustupiti mu svojih 30 dana vremena i nestati, a vrijeme nikad ne može zastati u meni i pokloniti mi bilo kakvo obećanje.

Ne volim obećanja, to je hod po staklenom mostu privida, to je titraj srca kad poskoči od očekivanja, a ja ne volim ni očekivanja, jer su lažna i mrtva slova na papiru, mrtve misli što zarotiraju mozak i odvedu me od trenutka kad sam «sada».

Ovaj prelijepi dan kojeg mi najavljuje južni vjetar, dočekao me milostivo, nije bio oštar kao jučerašnji utorak, znam da moraju postojati i takvi oštri dani, takva hladnija jutra, sve to znam, ostavila sam te u zemlji snova, dok je meka svila Svemira nježno dotakla tvoje trepavice i obavila te u svoj zaštitnički veo.

Za neko vrijeme oglasit će se i moj mobitel, da ti je poruka pristigla, bit će mi to znak da piješ kavicu i da je tvoj mobitel uključen, svako jutro ti pošaljem poruku, a sa druge strane bajna tehnika daje odgovore.

Kroz prozor se povija siva koprena oblačnog neba, u meni sjećanja, ti stražari vremena, spavaju mirnim snovima, Mjesec će se sakriti, a ja ću se polako otkriti ovom lijepom jutru i ušetati u još jedan dan, pomalo oblačan, pomalo tajanstven i pomalo prohladan.

Vrijeme je polako i završiti ovu misao, dopisati zadnja slova i staviti točku, hvala ti, Bože, što sam dočekala još jedan dan.


napisano: 21.10.2009., iz knjige poezije "PLESAČ NA ŽICI"

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=48717

http://www.digitalne-knjige.com/varga4

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7889-53-1 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.