OČI PUNE ZVIJEZDA

26.06.2018.



slika: @shadow i Nenad Grbac


kad je pogledam u oči,

u njima sjaje milijarde zvijezda

prelijevajući se od beskraja

pa negdje uranjajući u moje

zaboravim na sve probleme,

jer znam, došla je u moj život

kao dar anđela

moja mala Mašenka


napisano: 26.6.2018. u 11.30h, iz neobjavljene 14. zbirke poezije

Mašenko moja, danas imaš 2,5 godine - uz ovu malu pjesmicu ti želim sretan mini-rođendančić

I sad, zašto sam izabrala baš ovaj naslov, „Oči pune zvijezda“ za 10. zbirku poezije? Pa vrlo jednostavno: svaki puta kad je pogledam i dok gledam u te njene predivne oči, u njima je uvijek svjetlost milijarde zvijezda, svjetlost koja sjaji otkad nam je došla u naš mali dom 13.2.2016., rođena je 26.12.2015., točno mjesec dana nakon odlaska naše Šuškice i unijela je u naše živote dinamiku, svjetlost, veselje, radost, smijeh, trčanje, skakanje, posebno lajanje kad netko zvoni i posebno lajanje kad ona nešto hoće. Dakle, moja Maša i njene OČI PUNE ZVIJEZDA su inspiracija naslova te 10. zbirke, „Oči pune zvijezda“

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.