PJESNIČKA VEČER

09.06.2018.



slika: digital art


Bilo je prelijepo sinoć, 8.6.2018. (petak) u prostorijama MO "AUGUST ŠENOA", P. HATZA 8, ZAGREB održati pjesničku večer, a kad sam birala datum gostovanja u Udruzi "Vjekoslav Majer", slučajno sam odabrala 8.6. i kad sam pogledala na kalendaru značenje tog datuma, pisalo je "Presveto srce Isusovo". Ostala sam zatečena, jer nisam ni znala kad se slavi taj blagdan i vidim kako ništa nije slučajno.

Bila je to mala pjesnička večer i mala promocija moje digitalne knjige "ISUS, TA VJEČNA ZVIJEZDA SJAJNA"




ISBN broj: 978-953-354-118-1

https://www.digitalne-knjige.com/varga13.php


U ovoj 15. zbirci od nekih 60-tak stranica predstavljam samo religiozne pjesme posvećene našem Gospodinu, Isusu Kristu kojima nastavljam moju temu o životu, snovima, ulasku u moj tajni svijet mašte i snova pa mislim, da ću i tim pjesmama uspjeti doći do srca i duše mojih dragih čitatelja.

Na početku svake knjige stavim posvetu, a u ovoj knjizi je ova posveta:


kad jednom odem
na Onu stranu,
putem Kući,
iza mene ne ostaju
žive osobe,
već samo moje
napisane riječi



Gospođa Ljiljana Šiljak, voditeljica Udruge "Vjekoslav Majer", u uvodnoj riječi je predstavila izdavanje ove knjige u digitalnoj formi ili e-knjigu, naglasivši kako mnogi autori objavljuju svoje knjige u e-formi i tiskanom obliku, a mnogi mlađi autori objavljuju samo u e-formi.

Posjetiteljima smo objasnili o čemu se radi, naglasila sam kako danas nije uopće problem izdati svoju knjigu kao što je to bilo prije nekih 10-tak i više godina i ne traži velika financijska ulaganja.

Naglasila sam kako izdajem knjige od 2011. i to isključivo na portalu http://www.digitalne-knjige.com/naslovna.php kojeg uređuje i čiji je vlasnik gospodin Nenad Grbac i da nije bilo Nenada, ne znam kada bih i kako bih ikad izdala svoju prvu knjigu, a prvu sam izdala 2011., "SJENA DUŠE". Od tad sam izdala ukupno 13 samostalnih zbirki poezije i 2 zajedničke zbirke sa dragim prijateljima-blogerima, u pripremi su još 2 zbirke.


I kako Nenad Grbac piše:

"Jeste li se ikad zatekli u situaciji da se pred vama nalazi neka knjiga, koju želite, ali ju ne možete kupiti ili jednostavno nemate dovoljno novca kako biste ju kupili. Budite realni i priznajte da vam se to, kao i svima nama, već više puta dogodilo. Projekt http://www.digitalne-knjige.com/naslovna.php pokrenuli smo prije nekih 9 godina nas nekoliko pojedinaca i zaljubljenika u knjigu, kako bismo hrvatsko kulturno naslijeđe, a ponajprije vrijedne i znamenite knjige hrvatskih pisaca, spasili od zaborava, propadanja i nečitanja te ih učinili što dostupnijima svim građanima ove zemlje.

Digitalna knjiga - što je to?

Programsko rješenje projekta http://www.digitalne-knjige.com/naslovna.php na neki je način različito od svega što danas podrazumijevamo pod pojmom digitalnih knjiga. Za razliku od Sonyjevog hardverskog rješenja, Adobeovog softverskog rješenja ili danas sve rasprostranjenijeg internetskog rješenja digitalnih knjiga (pregledavanje i čitanje u okviru web stranica), mi smo odabrali najjednostavniji i korisnicima najprihvatljiviji način.

Naime, naše se digitalne knjige sastoje od samo jedne izvršne (exe) datoteke, koju je moguće pokrenuti na svim računalima koje pokreću Windows operacijski sustavi. Kada ju otvorite, ona zauzima površinu cijelog ekrana, a njezin prijelom vrlo je sličan izgledu obične papirnate knjige. Knjiga se pregledava i lista pomoću jednostavnih kliktaja miša te ju zbog te njezine jednostavnosti mogu koristiti čak i oni koji nisu vični radu na računalu. Samu će datoteku zbog njezine male veličine (od 300 do 700 kb) biti i lako i jednostavno preuzeti s interneta odnosno s internet stranice http://www.digitalne-knjige.com/naslovna.php, a moguće ju je pokrenuti u svim uvjetima i računalima, neovisno o tome jeste li spojeni na internet.

Knjigu je pomoću naredbe print ili tiskaj moguće i otisnuti ili isprintati (pojedinačne stranice ili cijelu knjigu), a rezultat ispisa omogućuje daljnje korištenje te knjige u papirnatom formatu. Upotrebom kvalitetnijeg papira za printanje moguće je, uz vrlo malo novca, postići kvalitetu jednaku tiskanim knjigama koje dolaze iz najmodernijih tiskara. Razvojem računala i pojavom prijenosnih računala, tableta i mobitela i mi smo malo proširili našu djelatnost, odnosno formate u kojim objavljujemo knjige, te vam sad uz knjigu u exe formatu, izrađujemo i nudimo i tu istu knjigu i u formatima namijenjenim čitanju knjiga na prijenosnim računalima kao što su EPUB i PDF. Više o tim formatima i načinu njihovog korištenja moći ćete saznati na stranicama našeg portala."


sve ostalo se može vidjeti ovdje: http://www.digitalne-knjige.com/naslovna.php

Pročitala sam par mojih pjesama iz 13. zbirke "ISUS, TA VJEČNA ZVIJEZDA SJAJNA" i 2 pjesme iz druge 2 zbirke završavajući predstavljanje ove zbirke pa su posjetitelji pristupili čitanju svojih pjesama, zapjevalo se, pljeskalo se i bila je zaista predivna atmosfera.

Uz mene je bila moja draga prijateljica Lukrecija, naša blogerica @luki 2 - sa zlatnom princezom Goldie koju bih najradije cijelu večer držala u krilu pa neka drugi čitaju sve pjesme, ja bih se samo sa njom igrala i družila. Malena je naučila na ovakve lijepe događaje pa je bila mirna, pila je vodicu i legla pa je bila kao mala uspavana ljepotica.

I jedna pjesma iz moje zbirke "ISUS, TA VJEČNA ZVIJEZDA SJAJNA"



DOLAZAK
napisano: 17.05.2017. u 18:15h

a onda će opet ružin cvijet
zamirisati opojno,
dok će ispod Tvojih stopa,
Gospodine moj,
izrasti ljiljani i zamirisati jasmine,
jer i voda i Zemlja zadrhte
kad Tvoj dah na sebi osjete




































napiši nešto, ako želiš: (24) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.