MOJA NAJBOLJA PRIJATELJICA

23.05.2018.



slika: @shadow


(mojoj mami Slavici)


dok je bila uz mene

moja najbolja prijateljica,

imala sam cijeli svijet,

a sad tog svijeta više nema...

ostala je samo

moja sjena koja čeka


čini mi se,

da ću opet odletjeti

putem viših sfera

gdje se osjeća moć pera

i gdje anđeli tkaju

naljepši niz od bisernog cvijeća

pa želim da svakog takne

baš takva sreća.




napisano: 15.03.2011. 10:39h i 14.04.2018. u 15:00h | pjesma je iz moje 14. još neobjavljene zbirke poezije



https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (42) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.